برگزاری نشست علمی پژوهشی «مؤلفه‌های به‌زیستی از نگاه بانو امین»

پوسترنشست-48؛-اولین-پیش-نشست-بانو-امین

چهل و هشتمین نشست از سلسله‌نشست های علمی- پژوهشی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با موضوع «مؤلفه‌های به‌زیستی از نگاه بانو امین» برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم ریحانه حقانی روز یکشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: چهل و هشتمین نشست علمی- پژوهشی با عنوان «مؤلفه‌های به‌زیستی از نگاه بانو امین» از سوی معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام افزود: این نشست، نخستین پیش‌نشست چهارمین کنگره بین‌المللی بزرگداشت بانو امین در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام است که دیدگاه بانو مجتهده امین به این موضوع بر اساس دو کتاب «اخلاق و راه سعادت» و «روش خوشبختی» مورد بررسی قرار می‌گیرد.  

حقانی تصریح کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود لطیفی استاد حوزه و دانشگاه در این نشست به سخنرانی می‌پردازد و سرکار خانم کوثر یوسفی، دبیری نشست را به عهده دارد.

یادآور شد: چهارمین کنگره بین‌المللی بزرگداشت مقام علمی و معنوی بانو مجتهده امین از سوی کانون فرهنگی مجتهده بانو امین و با همکاری و مشارکت نهادهای علمی و حوزوی از جمله جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها روزهای 24 و 25 آبان ماه در مشهد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در این راستا سه پیش نشست را در نظر گرفته است که نخستین پیش نشست روز چهارشنبه ساعت 10 تا 12 در سالن نشست‌های علمی پژوهشی طبقه سوم پژوهشگاه حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱