اکران فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» در جامعه‌الزهرا(س)

تنگه ابوقریب1

فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» ویژه طلاب و خانواده‌های ایشان در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اکران می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم ملیحه عرب خزائلی روز سه شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» از سوی اداره کل امور طلاب و خانواده و با همکاری و مشارکت اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل، معاونت اداری مالی، اداره کل پشتیبانی، اداره کل صیانت در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اکران می‌شود و بانوان طلبه به همراه خانواده‌های خود می‌توانند به تماشای این فیلم بپرازند.

مدیر کل امور طلاب و خانواده یادآور شد: این فیلم یکی از آثار سینمایی دفاع مقدس به نویسندگی و کارگردانی بهرام توکلی، تهیه‌کنندگی سعید ملکان است و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج در سال ۱۳۹۶ است که سال گذشته در جشنواره فیلم فجر، عنوان بهترین فیلم را از آن خود کرد.

عرب خزائلی تصریح کرد: هدف از اکران فیلم سینمایی تنگه ابوقریب در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با توجه به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی، ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و مقاومت و وقایع دفاع مقدس در قالب هنر بود. وی افزود: یکی دیگر از اهداف اکران این فیلم، ایجاد نشاط و روح امید در خانواده ها با توجه به تأکیدات مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام است.

مدیر کل امور طلاب و خانواده بیان داشت: اکران این فیلم در دو سانس فراخوان شده بود که با استقبال زیاد طلاب و خانواده‌های ایشان مواجه شد؛ به طوریکه تمام بلیط‌های این دو سانس در مدت دو روز به اتمام رسید.

عرب خزائلی یادآور شد: بانوان طلبه جهت اکران مجدد این فیلم و فیلم‌هایی چون «فیلشاه» و «به وقت شام»، درخواست‌های متعددی داشتند که مورد بررسی قرار گرفته و در صورت موافقت، اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی گفت: فیلم سینمایی تنگه ابوقریب روز پنجشنبه 12 مهرماه در دو سانس 16 و 19 اکران می شود و در حاشیه برگزاری این برنامه، نماز جماعت مغرب و عشاء در حسینیه امام خمینی(ره) به جماعت اقامه می‌شود.

وی تصریح کرد: مهدکودک شکوفه های بهار وابسته به جامعه‌الزهرا علیهاالسلام جهت نگهداری کودکان در زمان اکران این فیلم فعال است و خدمات رایگانی ارائه می‌دهد.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱