به همت اداره قرآن و حدیث؛

دوره دوم غیرحضوری « سیری در نهج البلاغه» برگزار می‌شود

نهج البلاغه

مدیرکل تربیتی جامعه الزهرا علیها‌السلام از برگزاری مجدد دوره غیرحضوری نهج البلاغه‌خوانی با عنوان «سیری در نهج البلاغه» خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، طیبه سادات طباطبایی با اشاره به اهمیت و ضرورت شناخت سیره و منش امیرالمؤمنین علیه‌السلام وآشنایی طلاب با نهج‌البلاغه و معارف بلند این كتاب  شریف و با توجه به استقبال طلاب از این دوره و تقاضای برگزاری دوره مجدد برای کسانی که موفق به شرکت در دوره قبل نشدند، گفت: طرح حدیث‌خوانی نهج‌البلاغه برای دومین بار با عنوان «سیری در نهج البلاغه » به همت اداره قرآن و حدیث در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

طباطبایی گفت: امروز باید طلاب را بر سر سفره مولای متقیان علیه‌السلام بنشانیم، چراکه رهبر معظم انقلاب فرمودند:"شخصیت امیرالمومنین علیه‌السلام در هیچ جا به اندازه نهج البلاغه تجلی نکرده است."

 وی افزود: این دوره مثل دوره قبل در 12 مرحله برگزار خواهد شد و در پایان به شرکت کنندگان به شرط کسب نمره نصاب در همه مراحل، گواهی پایان دوره اعطاء می‌شود. همچنین این دوره از مهرماه شروع و تا شهریورسال آینده ادامه خواهد داشت.

طلاب می توانند جهت دریافت اطلاعات و ثبت نام به ورودی ساختمان شهید بهشتی ، سرای ثقلین مراجعه کرده و یا  با شماره تلفن 32112355 تماس بگیرند. 

دفترچه سوالات مرحله اول دوره نهج البلاغه خوانی اینجا را از اینجا دریافت کنید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱