معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا (س) برگزار می‌کند:

سومین پیش‌نشست چهارمین کنگره بین‌المللی بزرگداشت بانو امین

پیش نشست بانو امین 3

معاون پژوهش از برگزاری سومین پیش‌نشست چهارمین کنگره بین‌المللی بزرگداشت بانو امین با عنوان «تحلیل و بررسی معادشناسی بانو امین» در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم ریحانه حقانی روز یکشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: سومین پیش نشست چهارمین کنگره بین‌المللی بزرگداشت بانو امین از سوی معاونت پژوهش برگزار می‌شود.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام افزود: موضوع این پیش نشست، «تحلیل و بررسی معادشناسی بانو امین» است که به بررسی دیدگاه بانو مجتهده امین (ره) بر اساس کتاب «معاد یا آخرین سیر بشر» می‌پردازد.

حقانی یادآور شد: در این پیش‌نشست که پنجاه و یکمین نشست از سلسله‌نشست‌های علمی پژوهشی است، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر خسروپناه به عنوان سخنران حضور دارد و سرکار خانم نرگس موحدی به عنوان دبیر این نشست است.

وی تصریح کرد: این پیش نشست روز سه شنبه 24 مهرماه ساعت 10 تا 12 در سالن نشست های علمی پژوهشی طبقه سوم پژوهشگاه حضرت معصومه علیها‌السلام برگزار می‌شود.

معاون پژوهش گفت: چهارمین کنگره بین‌المللی بزرگداشت مقام علمی و معنوی بانو مجتهده امین از سوی کانون فرهنگی مجتهده بانو امین و با همکاری و مشارکت نهادهای علمی و حوزوی از جمله جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها روزهای ۲۴ و ۲۵ آبان ماه در مشهد برگزار می‌شود و در این راستا، سه پیش نشست از سوی معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شده است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱