تشرف کاروان همپای قافله زینب(س) به زیارت حرم امام علی(ع)

امام علی

کاروان همپای قافله زینب علیهاالسلام با حضور در حرم مطهر امام علی علیه‌السلام، عهد طلبگی خود را با مولای متقیان به میثاقی دوباره گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، کاروان زیارتی همپای قافله زینب علیهاالسلام با حضور 300 نفر از اساتید و بانوان طلبه ایرانی و غیرایرانی روز پنجشنبه 3 آبان ماه از مرز شلمچه عبور کرده و وارد نجف شدند.

کاروان همپای قافله زینب علیهاالسلام، شب جمعه پس از سخنرانی مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام درباره آداب زیارت در حرم حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه‌السلام حضور یافته و به زیارت آن امام همام مشرف شدند.

طلاب و اساتید جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با چشمانی اشکبار و لبیک گویان، محل اسکان تا حرم امام علی علیه‌السلام را با پای پیاده طی کردند و ضمن قرائت زیارتنامه آن حضرت، دعای کمیل و توسل به درگاه ملکوتی امیر مؤمنان، عهد طلبگی خود را با مولای متقیان به میثاقی دوباره گذاشتند.

زائران حسینی برای دوستان، خانواده بزرگ جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و افرادی که موفق به حضور در این کاروان نشدند، نیز دعا کردند و از درگاه آن حضرت، توفیق زیارت بامعرفت ائمه اطهار علیهم‌السلام را برای همه شیعیان خواستار شدند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱