مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام:

ملت ایران با اراده‌ای پولادین بر عهد خویش در مبارزه با استکبار ایستاده است

مدنی

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: جامعه الزهرا علیهاالسلام به عنوان بزرگترین حوزه علمیه خواهران همگام با اقشار مختلف امت بزرگ اسلامی بار دیگر با شهدای عزیز و امام شهیدان و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید پیمان کرده و در راهپیمایی بزرگ سیزده آبان حضور فعال خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت سیزده آبان از حضور اساتید و طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در راهپیمایی روز استکبار ستیزی خبر داد. متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَن تَرْضَى عَنكَ الْیَهُودُ وَلاَ النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَى اللّهِ هُوَ الْهُدَى وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءهُم بَعدَ الَّذِی جَاءكَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَكَ مِنَ اللّهِ مِن وَلِیٍّ وَلاَ نَصِیرٍ (بقره 120)

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در جهان معاصر فریادگر ندای توحید و دعوت به عدالت شد و همه طاغوت‌ها و زورگویان و بت‌های جاهلیت مدرن را به مبارزه طلبید و در این نبرد مقدس روز به روز سنگرهای جدیدی را در دلهای پاک امت اسلامی و دیگر ملت‌ها فتح کرد. مستکبران جهانی نیز برای مقابله با این پدیده مقدس نهایت تلاش خود را به کار بردند و هر روز از بخشی از ادعاهای خویش عقب نشستند و شکست ذلت‌بار توطئه‌ها و نقشه‌های خود را پذیرا شدند. راه انداختن جنگ‌های داخلی، جنگ تحمیلی هشت ساله، تحریم‌های ظالمانه، ترورهای کور، توطئه شوم و گسترده داعش و ده‌ها نقشه و دسیسه دیگر همگی به لطف خدای متعال و پایمردی ملت بزرگ ایران و رهبری امام امت و مقام معظم رهبری نقش بر آب شد.

امروز و در ادامه این مسیر مقدس و استمرار نبرد جاودانه حق و باطل، ملت ایران و همه اقشار مختلف آن، استوار و پابرجا با اراده‌ای پولادین بر عهد خویش با شهدا، امام راحل و رهبر انقلاب در مبارزه با طاغوت‌ها و استکبار جهانی با صداقت تمام و استواری کامل ایستاده است.

جامعه الزهرا علیهاالسلام نیز به عنوان بزرگترین حوزه علمیه خواهران در این مسیر نورانی و مقدس همگام با همه اقشار مختلف امت بزرگ اسلامی بار دیگر با شهدای عزیز و امام شهیدان و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید پیمان کرده و در راهپیمایی بزرگ سیزده آبان حضور فعال خواهد داشت.

سید محمود مدنی

مدیر جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها)

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱