راهپیمایی 13 آبان دانش‌آموزان هدی در جامعه‌الزهرا(س) /گزارش تصویری

راهپیمایی 13 آبان هدی 7

راهپیمایی پرشور 13 آبان دانش‌آموزان پیش‌دبستان، دبستان‌ها و دبیرستان‌های مجتمع آموزشی تربیتی هدی همزمان با یوم‌الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار در محوط جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، دانش‌آموزان مجتمع آموزشی تربیتی هدی روز یکشنبه 13 آبان، مصادف با روز دانش‎آموز و روز ملی مبارزه با استکبار با شرکت در راهپیمایی یوم الله 13 آبان، که به نوعی استمرار حرکت ظلم‎ستیزانه از عاشورا و اربعین حسینی است، نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند.

دانش‎آموزان پیش‌دبستان، دبستان‎ها و دبیرستان‎های هدی با حضور در راهپیمایی که در محوطه‎ی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شد با قرائت بیانیه‎ی استکبارستیزی، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل رحمت‌الله‌علیه و انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

سردادن شعارهای ضد استکبار و فریاد «لبیک یا خامنه‌ای»، «مرگ بر آمریکا» و «هیهات من الذّله» و به آتش کشیدن پرچم آمریکا بخش دیگری از برنامه‌های این مراسم بود.

بخشی از بیانیه‎ی قرائت شده در این مراسم به شرح ذیل است:

«من دانش‌آموزم، دانش‌آموزی دین‌مدار و مطیع رهبر با اعتقادی راسخ با عشق و ایمان، ایمان به آرمان‎های والای انقلاب اسلامی. اکنون من مانده‎ام با خاطرات آن روزها و می‌دانم امروز اگر در سایه‎ی آرامش و امنیت هستیم مدیون استعانت شهیدان هستیم که جان گران خویش را در راه سرافرازی وطن فدا کردند.

دشمنان ایران اسلامی به رهبری آمریکای جنایتکار از آغاز نهضت امام خمینی-رحمت الله علیه- به صورت ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی با طرح‎ریزی توطئه‎های گوناگون و هزینه نمودن مبالغ بسیار زیاد در جهت ریشه کن کردن انقلاب اسلامی کوشیدند اما به فضل خداوند و با حضور با بصیرت مردم و رهبری های حکیمانه امام راحل و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای مدظله‌العالی این توطئه‌ها یکی پس از دیگری خنثی شد و چیزی جز افزایش نفرت مردم ایران نسبت به آمریکا بر جای نگذاشته است ...».

دانش‌آموزان دبیرستان‌های دوره دوم نیز همراه با اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 13 آبان شهر قم حضور یافتند و همگام با مردم انقلابی و شهیدپرور قم و ندای «هیهات من الذله» به سوی حرم مطهر حضرت معصومه علیهاالسلام حرکت کردند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱