بازدید مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل از نمایشگاه شکوفه‌های حسینی

بازدید حجت الاسلام اندیشه از مهدکودک

مدیر کل روابط عمومی و بین الملل جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از موکب عزاداری شکوفه‌های حسینی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی اندیشه مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل روز دوشنبه 14 آبان‌ماه از نمایشگاه شکوفه‌های حسینی مهدکودک جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بازدید کرد.

در این بازدید همچنین کارشناسان دفتر برنامه ریزی و ارزیابی نیز حضور داشتند و با فعالیت‌های مهدکودک آشنا شدند.

این نمایشگاه به همت مهدکودک شکوفه های بهار و با همکاری اداره کل روابط عمومی و بین الملل در آستانه اربعین حسینی آماده‌سازی و راه‌اندازی شد و در آستانه سالروز رحلت جانگداز پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم به کار خود پایان داد.

موکب کودکانه‌های اربعین حسینی در داخل این نمایشگاه بازسازی شده بود که کودکان در این موکب با معارف دینی و مکتب اهل بیت علیهم‌السلام آشنا می‌شدند.

اجرای سرود امام حسین علیه‌السلام در غرفه با کاروان کربلا، مداحی نوحه‌سرایان، سرود مدافعان حرم در غرفه مدافعان حرم و نقاشی کودکان در غرفه تصویرگران عاشورا از جمله فعالیت‌های کودکان در حاشیه این بازدید بود.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل در این موکب از غرفه‌های برائت کودکان از دشمنان، خادمان حرم حضرت امام حسین علیه‌السلام، قافله حضرت زینب علیهاالسلام، ذاکران حسینی، داستان عاشورا، مدافعان حرم، تجدید بیعت با امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، و غرفه حرم حضرت اباالفضل علیه‌السلام بازدید کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اندیشه ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مسئولان و مربیان مهدکودک شکوفه‌های بهار در اجرای چنین برنامه‌هایی، تصریح کرد: والدین کودکان باید از برگزاری این برنامه‌ها در مهدکودک مطلع و به این برنامه‌ها دعوت شوند.

سرکار خانم ازناوی مدیر مهدکودک شکوفه‌های بهار نیز ضمن قدردانی از زحمات مسئولان روابط عمومی در راه‌اندازی نمایشگاه شکوفه‌های حسینی بر لزوم تعامل میان این دو مجموعه تأکید کرد.

مدیر مهدکودک جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل می‌تواند نقش پررنگی در اطلاع‌رسانی‌ها داشته باشد.

در این بازدید، هدایای فرهنگی به رسم یادبود از سوی اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل به مهدکودک شکوفه‌های بهار اهدا شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱