برگزاری پیش‌نشست همایش علمی پژوهشی بین‌المللی غدیر در جامعه‌الزهرا(س)

نشست علمی غدیر

پیش‌نشست همایش علمی پژوهشی بین‌المللی غدیر با موضوع «اقدامات علمی فرهنگی پیامبر صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم در طول رسالت برای تثبت امامت امیرالمؤمنین علیه‌السلام» در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم ریحانه حقانی روز سه شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: پیش‌نشست همایش علمی پژوهشی بین‌المللی غدیر با موضوع «اقدامات علمی فرهنگی پیامبر صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم در طول رسالت برای تثبت امامت امیرالمؤمنین علیه‌السلام» از سوی معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: در این پیش نشست، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبر روستائی و سرکار خانم ناهید طیبی به تبیین این موضوع می‌پردازند.

حقانی افزود: این پیش نشست روز چهارشنبه 23 آبان ماه ساعت 10 تا 12 در سالن نشست‌های علمی پژوهشی طبقه سوم پژوهشگاه حضرت معصومه علیهاالسلام برگزار می‌شود.

وی گفت: همایش علمی-پژوهشی بین‌المللی «غدیر» از سوی مرکز پژوهش حرم مطهر امام حسین علیه‌السلام برگزار می‌شود که بخش مربوط به زنان این همایش با عنوان «زنان و غدیر» به پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام واگذار شده است.

معاون پژوهش تصریح کرد: بخش بانوان و غدیر این همایش در ۷ محور زنان و رخداد غدیر، زنان و روایت غدیر، زنان و احتجاج به حدیث غدیر، غدیر و فاطمه زهرا علیهاالسلام، نقش زنان در تبیین، ترویج و تعمیق فرهنگ غدیر، غدیر و زنان ادیب و هنرمند و همچنین غدیرپژوهی زنان با بیش از ۲۰ زیرمحور فراخوان شده است.

حقانی در پایان یادآور شد: همایش علمی- پژوهشی بین‌المللی «غدیر» دوم اردیبهشت ماه سال ۹۸ در قم برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱