برگزاری آزمون دومین دوره عالی فقه در جامعه‌الزهرا(س)

دوره عالی فقه

مدیر مرکز تخصصی فقه و اصول «سرکار خانم پسنده آصفی» از برگزاری آزمون کتبی دومین دوره عالی فقه خبر داد .

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم «پسنده آصفی نظر» مدیر مرکز تخصصی فقه و اصول روز سه شنبه در گفتگو با واحد خبر با اشاره به ثبت نام از متقاضیان شرکت در دومین دوره عالی فقه، نیمه اول سال 1397 صورت گرفت، عنوان کرد: آزمون کتبی این دوره روز پنجشنبه 24 آبان ماه ساعت 9 صبح در ساختمان آموزشگاه امام رضا علیه السلام ، طبقه چهارم ساختمان شهید قدوسی(ره)، مرکز تخصصی فقه و اصول ، کلاس شماره 15 برگزار می‌شود.

 مدیر مرکز تخصصی فقه و اصول تصریح کرد: در اطلاعیه ثبت نام ، زمان برگزاری آزمون کتبی 5 مهر 1397 اعلام شده بود که بنا به دلایلی به تاریخ 24 آبان ماه تغییر یافت و به اطلاع همه ثبت نام کنندگان رسید.

آصفی با اشاره به منابع آزمون این دوره، گفت: «ادبیات عرب»، «تفسیر سوره حجرات و لقمان از تفسیر المیزان»، «کفایة‌الاصول»، «حلقه ثالثه اصول شهید صدر(ره): بحث برائت و اشتغال»، «مکاسب: احکام مقبوض به عقد فاسد» و «نهج‌البلاغه: خطبه صفات متقین (خطبه همام)» به عنوان منابع آزمون معرفی شده است.  

وی یادآور شد: نتایج آزمون در اولین فرصت اعلام می‌شود و افرادی که این آزمون را با موفقیت طی کنند، جهت مصاحبه علمی دعوت می‌شوند.

مدیر مرکز تخصصی فقه و اصول اضافه کرد: در صورت به حد نصاب رسیدن تعداد قبول‌شدگان در آزمون کتبی و مصاحبه علمی، کلاس‌های این دوره در نیمسال دوم سال تحصیلی 98-97 به صورت حضوری در مرکز تخصصی فقه و اصول جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱