بيانيه پایانی تجمع طلاب جامعه الزهرا (س) در محکومیت جنایات آل سعود در يمن

تجمع طلاب در حمایت از مردم یمن8

طلاب و اساتید جامعه الزهرا (س) در بیانیه پایانی تجمع خود در محکومیت جنایات آل سعود در يمن تاکید کردند که خون زنان، کودکان و مردم بی گناه یمن که به خاطر منفعت طلبی، ستمگری و دنیاپرستی سردمداران سعودی هر روز بر زمین ریخته می‌شود، ریشه این حکومت منحوس را خواهد خشکاند.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، بيانيه پایانی تجمع طلاب و اساتید جامعه الزهرا (س) در محکومیت جنایات آل سعود در يمن بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَما لَكُم لا تُقاتِلونَ في سَبيلِ اللَّهِ وَالمُستَضعَفينَ مِنَ الرِّجالِ وَالنِّساءِ وَالوِلدانِ الَّذينَ يَقولونَ رَبَّنا أَخرِجنا مِن هٰذِهِ القَريَةِ الظّالِمِ أَهلُها وَاجعَل لَنا مِن لَدُنكَ وَلِيًّا وَاجعَل لَنا مِن لَدُنكَ نَصيرًا

چرا در راه خدا و (در راه) مردان و زنان و کودکانی که (به دست ستمگران) تضعیف شده‌اند، پیکار نمی‌کنید؟! همان افراد (ستمدیده‌ای) که می‌گویند: «پروردگارا! ما را از این شهر (مکه)، که اهلش ستمگرند، بیرون ببر! و از طرف خود، برای ما سرپرستی قرار ده! و از جانب خود، یار و یاوری برای ما تعیین فرما! (نساء 75)

یمن خاستگاه مسلمانانی مقید و شیعیان پاکباخته­ای است که در حمله­ حکومت دست‌نشانده­ی آل‌سعود به آن با جان و دل از میهن خویش دفاع کردند. استمرار حمله­هاي دَدمنشانه­ی زمینی و بمباران جنگنده­های سعودي که منجر به كشتار هزاران مرد و زن و كودك مسلمان و تخريب صدها بيمارستان، مسجد، مدرسه و هزاران خانه این مردم مظلوم و بي‌پناه شد، سند غیرقابل انکاری است از ماهيت خونخوار حكومت سعودي تا این لکه ننگ برای همیشه در تاریخ بشریت ثبت شود.

قطعاً همكاري ظالمانه­ برخي دولت­های غربي و عربي با آل سعود در اين جنايت وحشيانه، فراموش نخواهد شد؛ تا آنکه به دستِ موعود آل محمد صلوات‌الله‌علیه‌و‌آله از صفحه­ روزگار محو شوند: «و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ» (و آنان كه ظلم و ستم كردند به زودی خواهند دانست كه به چه كیفرگاهی باز می گردند.)

به حول و قوه الهی، آنچه قرار بود با اتحادِ شومِ «عِبري، عربي، غربي» از سوی سعودیان و ديگر دُوَل استعماري به در هم شکستن مقاومت مردم مظلوم یمن در چند ماه بینجامد، با امداد الهي و دلاوري‌هاي رزمندگان يمن تاکنون خنثي و درس عبرت ديگري برای دشمنان شده است.

به یقین خون زنان، کودکان و مردم بی گناه یمن که به خاطر منفعت طلبی، ستمگری و دنیاپرستی سردمداران سعودی هر روز بر زمین ریخته می‌شود، ریشه این حکومت منحوس را خواهد خشکاند که هیچ ظلمی پایدار نبوده و نیست.

وقت آن است حكومت منفور سعودي و ديگر دولت­هاي متجاوز دریابند ظلم و ستم بر ملل مظلوم براي حكومتِ چند روزه دنيا  پايدار نمي‌ماند. « وَكَمْ أَهْلَكْنَا قَبْلَهُم مِّن قَرْنٍ هُمْ أَشَدُّ مِنْهُم بَطْشًا فَنَقَّبُوا فِي الْبِلَادِ هَلْ مِن مَّحِيصٍ »

(و چقدر طوایفی را پیش از اینان ما هلاک کردیم که با قهر و قوّت‌تر از اینان بودند و در هر دیار راه جستند. آیا هیچ راه نجاتی یافتند؟)(ق36)

اكنون مقاومت دليرانه­ مردم مسلمان يمن، پُر افتخارترین حماسه­ جهان اسلام و مصداق آیه شریفه «کأنهم بُنیانٌ مَرصوص» و خاری در چشم ایادی استکبار است؛

ملتِ مظلوم، ستمدیده­ و قهرمانِ يمن بدانند مردمان آزاده­ جهان به ویژه ملت مسلمان ایران و همه حوزويان و علماي ديني تا نابودی دشمنان دین خدا دست از یاری و حمایت خویش برنخواهند داشت.

ما طلاب جامعه الزهرا سلام الله علیها هم­نوا با همه شیعیان عالم برای پیروزی مجاهدان یمن، بحرین، لبنان و سوریه دست توسل و دعا برمی­داریم و از بذل جان و مال خویش هیچ دریغ نداریم.       

                                                                                                                                                  والسلام علی عبادالله الصالحین

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱