حمایت اساتید و طلاب جامعه‌الزهرا(س) از مردم مظلوم یمن

تجمع طلاب در حمایت از مردم یمن

اساتید و طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در حمایت از مردم مظلوم یمن در صحن این مؤسسه علمی حوزوی تجمع کردند و خشم و انزجار خود را از اقدامات و جنایات رژیم آل‌سعود اعلام داشتند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، تجمع بزرگ اساتید و طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در حمایت از مردم مظلوم یمن و محکومیت جنایات آل سعود روز یکشنبه 27 آبان ماه در صحن جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

راهپیمایی طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در حمایت از مردم مظلوم یمن پس از جلسه درس اخلاق از تالار بیداری آغاز شد و بانوان طلبه با سر دادن شعارهایی چون «مرگ بر آل سعود خائن»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر آل خلیفه»، «رژیم کودک‌کش، ننگت باد، ننگت باد» به سمت آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام حرکت کردند.

طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با در دست داشتن پلاکاردهایی، جنایات آل سعود را محکوم و خشم و انزجار خود را از آل سعود و هم پیمانانش ابراز کردند.

در این مراسم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام ضمن محکوم کردن جنایات آل سعود و استکبار جهانی علیه مردم مظلوم یمن، تصریح کرد: دفاع از مظلومان یمن یک وظیفه دینی است.

مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه فاجعه یمن یکی از بزرگترین فاجعه‌های نسل‌کشی قرن حاضر است، عنوان کرد: فاجعه یمن، چهره زشت و رسوای سازمان ملل، سازمان حقوق بشر و غرب مدعی دموکراسی و حقوق بشر را افشا می‌کند و به جوانان و عزیزان ما درس می‌دهد که درِ باغ سبزی که لیبرال دموکراسی غربی نشان می‌دهد، باور نکنید، زیرا آنان فقط منافع خود را در نظر می‌گیرند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی با بیان اینکه امروز مردم یمن با ریشه داعش درگیر هستند، گفت: ما برای خشکاندن ریشه داعش، طالبان و همه حرکت‌های تفرقه انداز در جهان اسلام باید با این تفکر خبیث وهابیت مبارزه کنیم که امروز سمبل حاکمیت یافته آن، حکومت عربستان و دست‌نشانده آنان، آدمک‌های امارات و برخی از کشورهای خلیج هستند.

کودکان، زنان و مردم بی دفاع یمن دو سال است که زیر آماج حملات آل سعود به سر می برند و وضعیت غذا و دارو در این کشور تحریم شده به حدی حاد شده که هر روز خبر تلف شدن کودکان یمنی در رسانه ها منتشر می شود و سازمان های حقوق بشری تا کنون در این زمینه اقدام قابل توجهی انجام نداده‌اند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱