برگزاری جشن آغاز امامت امام زمان(عج) در مهدکودک شکوفه‌های بهار

جشن امام زمان22

جشن آغاز امامت امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف به مدت دو روز با حضور 600 نفر از خردسالان مهدکودک شکوفه های بهار جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، جشن آغاز امامت امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف روزهای شنبه و یکشنبه 26 و 27 آبان ماه با حضور 600 نفر از کودکان دختر و پسر گروه سنی سه، چهار و پنج سال در مهدکودک شکوفه های بهار وابسته به جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

این مراسم به مناسبت نهم ماه ربیع‌الاول، نخستین روز امامت امام عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف با برنامه‌های متنوع ویژه کودکان مهد برپا شد.

هدف از برگزاری این مراسم در مهد کودک، حفظ و تقویت پیوند قلبی با امام عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف و تجدید عهد و پیمان با امام زمان خود به عنوان یکی از وظایف مهم در عصر غیبت است.

ایجاد زمینه و آمادگی ظهور حضرت مهدی عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف برای کودکان نسل سوم از دیگر اهداف برگزاری این مراسم است تا برای زمینه‌سازی ظهور حضرت تلاش کند.

در این برنامه، منتظران خردسال به اجرای برنامه‌هایی از قبیل تلاوت قرآن کریم، اجرای نمایش ظهور و مولودی‌خوانی پرداختند.

دقایقی از این جشن باشکوه به حضور گروه آرام (گل نرگس) مزین شد که به اجرای برنامه پرداختند و فضای شاد و معنوی را برای کودکان ایجاد کردند.

از دیگر برنامه‌های جشن، اجرای طرح سربازی امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف بود که نونهالان مهدی‌یاور، طرح امام مهربانی را رنگ‌آمیزی کرده و نمایشگاهی با ارائه این نقاشی‌ها برپا شد.

غنچه‌های مهدکودک پس از ثبت سربازی امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، پیکسل مهدی‌یار را به عنوان هدیه دریافت کرده و پیراهن خود نصب کردند و در پایان جشن، دعای فرج را به عنوان یکی از وظایف شیعه در عصر غیبت امام عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف قرائت و برای تعجیل در فرج آن امام مهربان دعا کردند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱