با حضور پدر شهید احمدی روشن؛

یادواره شهدا در دبیرستان علوم و معارف اسلامی هدی برگزار شد

یادواره شهدا

همزمان با ایام سالگرد شهادت شهید عرصه علم، یادواره شهدا در دبیرستان علوم و معارف اسلامی هدی وابسته به جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، یادواره شهدا با عنوان «شهید باشیم تا شهید شویم» روز چهارشنبه به همت دبیرستان علوم و معارف اسلامی هدی وابسته به جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار شد.

این مراسم با روایت داستان یک جوان امروزی آغاز شد؛ جوانی که در جریان شهادت یکی از رزمنده‌های دفاع مقدس قرار گرفته و سعی دارد به وسیله بی‌سیم کمک دریافت کند. صدای پشت بی‌سیم او را به یک دفترچه راهنمایی می‌کند که در جیب پیراهن شهید است و به او کمک و راهنمایی می‌رساند. صدا با گفتن اینکه: «شهدا رو فرستادیم کمکت...» قطع می‌شود و از این جا ماجرای جوان و دفترچه آغاز می‌شود.

در ادامه این مراسم، گروه همخوانی قرآن، به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند و گروه تواشیح دبیرستان نیز همخوانی با موضوع مدافعان حرم اجرا کردند.

پس از اجرای دکلمه توسط خانم مکاری و پایان بخش دانش آموزی مراسم، نمازخانه دبیرستان که از ابتدای مراسم با حضور خانواده جانبازان (از خانواده‌های دانش آموزان دبیرستان) مزین شده بود؛ به عطر قدوم خانواده شهدا معطر گشت.

در این بخش، دانش آموزان میزبان پدر بزرگوار شهید مصطفی احمدی روشن بودند و از بیانات ارزشمند ایشان بهره مند شدند.

با پایان صحبت های پدر شهید، نوبت به پخش مستندی رسید که دانش آموزان دبیرستان، از زندگی پدر جانباز یکی از دانش‌آموزان که در این مراسم نیز شرکت داشت، تهیه کرده بودند.

مراسم با روایت‌گری و روضه‌خوانی آقای مالکی نژاد و اقامه نماز جماعت به پایان رسید.

این مراسم حاشیه‌هایی نیز داشت؛ از اهدای یادبود«دفترچه» به دانش‌آموزان، تا یادگاری نوشتن‌های دانش آموزان در یکی از «دفترچه»ها و اهدای آن به پدر بزرگوار شهید احمدی روشن...

 

پدر شهید احمدی روشن

 

یادواره شهدا

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱