فراخوان شرکت در همایش ملی «نقش حکمت اسلامی در انقلاب اسلامی»

همایش نقش حکمت اسلامی در انقلاب اسلامی

معاون پژوهش از برگزاری همایش ملی «نقش حکمت اسلامی در انقلاب اسلامی» و حمایت‌های جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از پژوهشگران شرکت‌کننده در این همایش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم ریحانه حقانی روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: همایش ملی «نقش حکمت اسلامی در انقلاب اسلامی» از سوی مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) جامعه المصطفی و با همکاری و مشارکت مراکز و نهادهای علمی حوزوی از جمله جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

معاونت پژوهش اظهار داشت: این همایش در چهار محور کلی «فلسفه اسلامی و انقلاب اسلامی»، «عرفان اسلامی و انقلاب اسلامی»، «کلام اسلامی و انقلاب اسلامی و «فلسفه مضاف و انقلاب اسلامی» با زیرشاخه‌های مختلف فراخوان شده است.

حقانی تصریح کرد: ارائه مقاله در این همایش، علاوه بر اینکه زکات علم است و به نوعی ادای دینی کوچک در قبال حق بزرگی است که انقلاب اسلامی به گردن ما دارد، دارای مزایای دیگری هم هست.

وی افزود: پژوهشگران جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با همکاری معاونت پژوهش می‌توانند از راهنمایی و مشاوره اساتید برای ارائه مقالات خود به این همایش بهره‌مند شوند.

معاونت پژوهش اضافه کرد: مقالات برتر پژوهشگران جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در مجموعه مقالات این مجموعه منتشر می‌شود، همچنین مقالات برتر در ویژه‌نامه علمی پژوهشی منتشر خواهد شد.

حقانی بیان داشت: مهم‌ترین مزیت شرکت در این همایش این است که نفرات برتر این همایش، توفیق دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی را پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال چکیده مقالات تا پایان آذرماه تمدید شده است، گفت: پژوهشگران علاقه‌مند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت عنوان موضوع با معاونت پژوهش و با شماره تلفن 2602 تماس بگیرند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱