اداره دانش آموختگان برگزار می کند:

نخستین نشست «مهارت‌های ارتباطی و مهارت‌های سبک زندگی» در استان مرکزی

نشست مهارت های ارتباطی و سبک زندگی

نخستین نشست از سلسله‌نشست‌های «مهارت‌های ارتباطی و مهارت‌های زندگی» ویژه طلاب در حال تحصیل غیرحضوری و مجازی و مبلغان ساکن استان‌ مرکزی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز چهارشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: یکی از رسالت‌های عظیم جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به عنوان بزرگترین حوزه علمیه خواهران در جهان تشیع، آشنایی طلاب با اصول و فنون تبلیغ است.

معاون فرهنگی تبلیغی افزود: در این راستا، نخستین نشست «مهارت‌های ارتباطی» با محوریت «مهارت‌های پاسخگویی به سؤالات دینی» و «مهارت‌های سبک زندگی» از سوی اداره دانش آموختگان و با همکاری مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین تهرانی به اهداف برگزاری سلسله‌همایش‌های«مهارت‌های ارتباطی و مهارت‌های سبک زندگی» اشاره کرد و آموزش مهارت‌های تبلیغی، برقراری ارتباط مستمر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با بانوان طلبه، ایجاد ارتباط پویا میان طلاب، ارتقای سطح معرفتی، بینشی، گرایشی و مهارتی افراد را از جمله این اهداف برشمرد.

وی یادآور شد: این دوره ویژه دانش‌آموختگان، طلاب در حال تحصیل غیرحضوری و مجازی و مبلغان ساکن استان مرکزی است.

معاون فرهنگی تبلیغی با بیان اینکه برنامه‌های این نشست روزهای سه‌شنبه از 13 آذرماه تا 30 بهمن ماه در شهر اراک برگزار می‌شود، گفت: مهلت ثبت نام در این دوره از 6 تا 12 آذرماه است.

حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین تهرانی تصریح کرد: در حاشیه نشست‌ها، از طلاب شرکت‌کننده که متقاضی تشکیل پرونده تبلیغی هستند، ارزیابی تبلیغی صورت می‌گیرد.

توجه:

-  هزینه ثبت نام ۲۰۰۰۰ هزار تومان است.

- طلاب ساکن استان‌ مرکزی باید قبل از ثبت نام این مبلغ را به شماره حساب ۰۱۰۸۹۱۶۰۱۲۰۰۵ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۲۰۰۹ به نام جامعه‌الزهرا علیهاالسلام واریز، سپس نام، نام خانوادگی، نام پدر و کد پیگیری فیش واریزی را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۲۲۷۰۰۶۱۶۱ ارسال کنند.

- در صورت نیاز به مهد در پیامک ارسالی نام فرزند و سن ایشان را ذکر کنید.

- جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32112437-025 تماس بگیرید.

جهت مشاهده برنامه‌های نخستین نشست «مهارت‌های ارتباطی و مهارت‌های سبک زندگی» این پیوند را فعال کنید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱