با شرکت 59 دانش‌آموخته جامعه‌الزهرا(س)؛

دوره تکمیلی مهارت‌های تفسیر قرآن کریم به پایان رسید

دوره تکمیلی مهارت های تفسیر قرآن

معاون فرهنگی تبلیغی از اتمام دوره تکمیلی مهارت‌های تفسیر قرآن کریم ویژه طلاب و فارغ‌التحصیلان جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز چهار‌شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: دوره تکمیلی مهارت‌های تفسیر قرآن کریم از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی ویژه بانوان طلبه و فارغ‌التحصیلان جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

معاون فرهنگی تبلیغی اظهار داشت: این طرح، طبق تفاهم صورت گرفته از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی با ستاد عالی تفسیر قرآن کریم استان قم از مهرماه تا آذرماه سال جاری به مدت سه روز در هفته با حضور 59 نفر از دانش‌آموختگان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی به موضوعات این دوره اشاره کرد و گفت: قالب‌های بیان تفسیر، روش‌های دسته‌بندی آیات و مفاهیم قرآن، روش برداشت از آیات، شیوه‌های جذاب‌سازی و لغزشگاه‌های ترجمه از جمله سرفصل‌ها و عناوین این دوره است.

وی یادآور شد: دوره مقدماتی مهارت‌های تفسیر قرآن کریم در مردادماه97 به مدت دو هفته هر روز برای طلاب و دانش‌آموختگان برگزار شد.

معاون فرهنگی تبلیغی تصریح کرد: افرادی که این دوره را با موفقیت به پایان برسانند، گواهینامه مورد تأیید جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها و ستاد عالی تفسیر قرآن کریم تحت نظارت حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج آقای قرائتی به آنان اعطا می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱