مدیر کل امور طلاب و خانواده تصریح کرد:

مهدکودک جامعه‌الزهرا(س) تنها مهد حاضر در نمایشگاه تخصصی شمیم ایمان

نمایشگاه تربیت دینی کودک و نوجوان

مهدکودک شکوفه‌های بهار جامعه‌الزهرا(س) به عنوان تنها مهدکودک مدعو در نمایشگاه تخصصی تربیت دینی کودک و نوجوان حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، سرکار خانم ملیحه عرب خزائلی روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: نخستین نمایشگاه تخصصی تربیت دینی کودک و نوجوان با عنوان نمایشگاه شمیم ایمان، هفته گذشته از 20 تا 23 فروردین ماه در استان قم برگزار شد.

مدیر کل امور طلاب و خانواده اظهار داشت: در این نمایشگاه که از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، گروه‌های تبلیغی که در زمینه تربیتی دینی فعالیت می‌کنند، از سراسر کشور حضور یافتند.

عرب خزائلی با اشاره به استقبال زیاد بازدیدکنندگان از غرفه مهدکودک، یادآور شد: مهد کودک شکوفه‌های بهار به عنوان یکی از برجسته‌ترین مراکز فعال در عرصه کودک و نوجوان، محصولات و برنامه‌های خود را در محورهای آموزشی و تربیتی در نمایشگاه عرضه کرد.

وی تصریح کرد: مهدکودک شکوفه‌های بهار جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) تنها مهدکودک دعوت شده به این نمایشگاه بود که باتوجه به فعالیت‌های اخیر و دستاوردهایی که در زمینه تولید محتوای دینی کسب کرده است، مورد توجه برگزارکنندگان نمایشگاه قرار گرفت.

مدیر کل امور طلاب و خانواده افزود: در این ایام، حجت الاسلام و المسلمین مدنی مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) نیز از غرفه مهدکودک بازدید کرد و فعالیت های این غرفه برای ایشان تشریح شد.

عرب خزائلی اضافه کرد: در حاشیه نمایشگاه گروهی از کودکان توانا و با استعداد مهدکودک به منظور اجرای سرود و تواشیح در نمایشگاه حاضر شدند و اجرای زیبای شان موجب تلطیف فضای نمایشگاه و حال و هوای بازدیدکنندگان شد.

وی بیان داشت: تقاضای زیادی جهت تهیه کتب و جزوات تولیدی مهدکودک از سوی بازدیدکنندگان داشتیم که امید است در سال های آینده محصولات جدید مهدکودک برای استفاده عموم عرضه شود.

 

نمایشگاه شمیم ایمان

 

نمایشگاه تربیت دینی

 

نمایشگاه تربیت دینی

 

نمایشگاه تربیت دینی

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱