فراخوان ثبت نام در دوره‌های آموزشی و مهارتی حوزه آزاد

جامعه الزهرا

مدیر دفتر حوزه آزاد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی در سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم زهرا تاجیک روز شنبه در گفتگو با واحد خبر عنوان کرد: دفتر حوزه آزاد از مهرماه سال ۹۶ در معاونت آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها راه‌اندازی شد و تا کنون دوره‌هایی با محورهای فقه، اصول فقه، ادبیات عرب، تجوید و قرائت، تاریخ، تعلیم و تربیت و ادعیه و حدیث برگزار کرده است.

مدیر دفتر حوزه آزاد افزود: حوزه آزاد جهت ارتقای سطح علمی اساتید و طلاب سطح سه و چهار، دوره‌های مختلفی برگزار می‌کند که این دروه‌ها از ابتدای بهمن ماه آغاز می‌شود.

تاجیک اظهار داشت: هم اکنون، هشت دوره با موضوعات شرح و تفسیر صحیفه سجادیه، کارگاه ادبیات عربی قرآن‌محور، دوره اتحاد عاقل و معقول، دوره آموزش فلسفه، دوره اصول عقاید فطری، دوره کلام و فلسفه، دوره حدیث انتظار با رویکرد قرآنی و دوره بازخوانی صرف و نحو در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: در ترم دوم تحصیلی 98-97، علاوه بر دوره‌های موجود، فراخوان ثبت نام برای سه دروه روش تحقیق پیشرفته مبتنی بر منطق و اصول، دوره علوم قرآن و تفسیر و همچنین دوره کلام و فلسفه اعلام می‌شود.

مدیر دفتر حوزه آزاد بیان داشت: علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره‌ها می‌توانند به صورت حضوری به دفتر حوزه آزاد مستقر در طبقه سوم ساختمان شهید مطهری(ره) مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های 32112081 و 32112082 تماس بگیرند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱