نشست‌های «دستاوردهای مشابه انقلاب نبوی و انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود

جشنواره جنات

به مناسبت تقارن سال ۱۴۴۰ هجری قمری با ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، جشنواره‌ای با عنوان انقلاب ۱۴۴۰ ساله با هدف معرفی دستاوردها و چالش‌های انقلاب نبوی و انقلاب اسلامی اقدام به فراخوان آثار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، به مناسبت تقارن سال ۱۴۴۰ هجری قمری با ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، سومین جشنواره جنات با موضوع «انقلاب ۱۴۴۰ ساله» با هدف معرفی دستاوردها و چالش‌های مشابه انقلاب نبوی و انقلاب اسلامی اقدام به فراخوان آثار می‌کند.

موضوعات:

دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های علمی-فرهنگی، سیاسی-اجتماعی، اقتصادی-معیشتی و امنیتی-نظامی برگزار می‌شود.

در همین راستا، به منظور آشنایی بیشتر مبلغان و فعالان رسانه ای با موضوعات محتوایی جشنواره، نشست‌های تخصصی به شرح ذیل در مرکز همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در نظر گرفته شده است:

- نشست بررسی دستاوردهای مشابه انقلاب نبوی و انقلاب اسلامی در حوزه امنیتی و نظامی با حضور استاد بهداروند روز پنجشنبه ۱۵ آذرماه از ساعت ۹ تا 12 برگزار شده است.

- نشست بررسی دستاوردهای مشابه انقلاب نبوی و انقلاب اسلامی در حوزه علمی و فرهنگی با حضور استاد خسروپناه روز دوشنبه ۱۹ آذرماه از ساعت ۱۸ تا ۲۱ تشکیل می‌شود.

- نشست تبیین عرصه‌های کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران با سخنرانی استاد دکتر مسعود معینی پور روز سه شنبه ۲۰ آذرماه از ساعت ۱۸ تا 21 برگزار می‌شود.

- نشست بررسی دستاوردهای مشابه انقلاب نبوی و انقلاب اسلامی در حوزه اقتصادی و معیشتی با سخنرانی استاد توکلی روز چهارشنبه ۲۱ آذرماه از ساعت ۱۸ تا ۲۱ تشکیل می‌شود.

- نشست بررسی دستاوردهای مشابه انقلاب نبوی و انقلاب اسلامی در حوزه سیاسی و اجتماعی با سخنرانی استاد الویری روز پنجشنبه ۲۲ آذرماه از ساعت ۹ تا 12 برگزار می‌شود.

قالب‌های آثار ارسالی

آثار ارسالی در قالب‌های متن (شامل داستان کوتاه، داستانک و شعر)، گرافیک (شامل پوستر، اینفوگرافی، عکس نوشته و کمیک استریپ)، فیلم و صوت (کلیت صوتی و تصویری، موشن گرافی، انیمیشن) و نرم‌افزار و بازی (شامل ویندوز، وب، اندروید و ios) ارائه می‌شود.

جوایز جشنواره جنات

-  ۴ نفر اول (هر قالب یک نفر) جایــــــــزه نقدی به ارزش ۲۰میلیون ریال

-  ۴  نفر دوم (هر قالب یک نفر)  هریک جایــــزه نقدی به ارزش ۱۵میلیون ریال

 - ۴ نفر سوم (هر قالب یک نفر) جایـــــــزه نقدی به ارزش ۱۰میلیون ریال

 - ۸ نفر شایسته تقدیر (هر قالب دو نفر)  جایزه نقـدی به ارزش ۵میلیون ریال

زمان ارسال آثار از 19 آذرماه آغاز شده و تا 30 دی ماه ادامه دارد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱