راه‌یابی 10 مقاله از پژوهشگران جامعه الزهرا به همایش تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای

تجلیل از پژوهشگران

از پژوهشگران شرکت کننده در همایش علمی پژوهشی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای تجلیل شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، سرکار خانم ریحانه حقانی صبح امروز در مراسم تجلیل از پژوهشگران شرکت کننده در چهارمین همایش  تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای با ارائه گزارشی از حضور جامعه الزهرا علیهاالسلام در این همایش گفت: از فروردین 97 که مساله حضور پژوهشگران جامعه الزهرا علیهاالسلام در این همایش به معاونت پژوهش ابلاغ شد جلسات متعددی برگزار و در نهایت انجمن علمی فرهنگی طلاب با مدیریت سرکار خانم فلاحی برای شرکت در همایش انتخاب شد.

وی به برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های علمی مختلف برای ساماندهی محتوایی و شکلی به آثار و مقالات پژوهشگران اشاره کرد و افزود: تلاش‌های چند ماهه پژوهشگران جامعه الزهرا علیهاالسلام برای حضور علمی قوی و موثر در این همایش ملی با پذیرش 10 مقاله از این مرکز علمی به بار نشست و نویسندگان این 10 اثر، روز یکشنبه 25 آذرماه برای ارائه مقالات خود در کمیسیون های تخصصی همایش در وزارت دفاع حضور خواهند یافت .

حقانی چاپ کتابچه چکیده مقالات، درج مقالات در نشریات علمی پژوهشی کشور و تجلیل از پژوهشگران را از اقدامات بعدی معاونت پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام برای تشویق و ترغیب طلاب به امر پژوهش عنوان کرد.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین مدنی با قدردانی از تلاش‌های پژوهشگران جامعه الزهرا علیها‌السلام به رشد حضور علمی طلاب این موسسه فاخر حوزوی در سالهای گذشته در رویدادهای علمی و پژوهشی کشور اشاره کرد و گفت: با این حال نباید از این موفقیت‌ها مغرور شد؛ بلکه باید معیارهای علمی را بسیار بالا دید و در مسایل علمی با بی رحمی نقد کرد تا رشد و تعالی حاصل شود.

وی ظرفیت‌های اندیشه رهبر معظم انقلاب در مسایل مختلف را بسیار زیاد توصیف کرد و افزود: تبیین این ظرفیت‌ها نیازمند کارهای علمی فراوانی است و نباید در این زمینه به برگزاری یک همایش بسنده کرد.

مدیر جامعه الزهرا علیها السلام، انجمن های علمی فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام را رو به رشد دانست و بیان داشت: باید از این ظرفیت برای پیشبرد اهداف علمی و پژوهشی مجموعه به خوبی بهره برد.

گفتنی است، چهارمین همایش تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای از سوی عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح روز یکشنبه 25 آذرماه در تهران به کار خود پایان می‌دهد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱