مدیر جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد:

9 دی زمینه‌ای برای تقویت بصیرت‌ها و تحکیم اخوت‌ها است

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین-سیدمحمود-مدنی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی با بیان اینکه بصیرت‌افزایی منحصر به 9 دی نیست، گفت: فرصت 9 دی زمینه‌ای برای تقویت بصیرت‌ها و تحکیم محبت‌ها و اخوت‌ها در جبهه انقلاب اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود مدنی روز شنبه 8 دی در گفتگو با واحد خبر، ضمن گرامیداشت 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، عنوان کرد: بی‌تردید برهه زمانی کنونی یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخ معاصر است.

مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: امروز دشمن با تمام قوا در جبهه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و نظامی به جنگ انقلاب اسلامی آمده و به صورت نظامی با جبهه‌های مقاومت در کشورهای اسلامی مانند یمن، بحرین، لبنان، فلسطین، سوریه، عراق و افغانستان درگیر شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی ادامه داد: دشمن با حربه‌ها، تحریم‌های اقتصادی و فشارهای بین‌المللی برای ضربه زدن به ایران و انقلاب اسلامی تلاش می‌کند و در این مسیر با نهایت بهره‌برداری از سلاح‌های تبلیغاتی خود سعی در به راه انداختن جنگ تبلیغاتی، تهاجم فرهنگی و  برهم زدن آرامش مردم دارد.

وی تأکید کرد: در مقابل هجمه‌ها و برنامه‌های دشمن، آنچه که پیروزی ما را محقق و مسلم می‌کند، توکل بر خداوند لایزال و همچنین بصیرت، هوشمندی و ولایت‌مداری امت است.

مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: فرصت 9 دی زمینه‌ای برای تقویت بصیرت‌ها و تحکیم محبت‌ها و اخوت‌ها در جبهه انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی با تصریح بر اینکه بصیرت‌افزایی منحصر به 9 دی نیست، یادآور شد: در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، کمیته‌ای جهت برنامه‌ریزی و برگزاری نشست‌های بصیرت‌افزایی راه‌اندازی شده است که در ترم آینده تحصیلی، نشست‌های بصیرت‌افزایی ویژه طلاب برگزار می‌شود.

مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از اساتید، طلاب و کارمندان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به جهت هوشمندی، همراهی و حضور همیشگی در صحنه‌های انقلاب قدردانی کرد و گفت: این همدلی و بصیرت در این مجموعه بزرگ باید تداوم داشته باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی با تأکید بر اینکه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام باید در سطح نخبگان و به دور از جنجال‌های جناحی حضور فعال داشته باشد، عنوان کرد: جامعه‌الزهرا علیهاالسلام باید حضور خود را در همه صحنه‌ها به ویژه در سطح شایسته جامعه تقویت کند و به افرادی که می‌خواهند جامعه را به پایگاه جناح‌ها تبدیل کنند، مجال ندهد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱