در جلسه درس اخلاق جامعه‌الزهرا(س)؛

مراسم تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم لطفی نیاسر برگزار شد

شهید لطفی نیاسر

مراسم تجلیل از خانواده پاسدار مدافع حرم، شهید محمدی مهدی لطفی نیاسر با حضور آیت الله سعیدی در جلسه درس اخلاق جامعه‌الزهرا(س) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، مراسم تجلیل از خانواده پاسدار مدافع حرم، شهید محمدی مهدی لطفی نیاسر روز یکشنبه همزمان با درس اخلاق جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در تالار بیداری اسلامی برگزار شد.

در این مراسم، کلیپی از مراسم وداع با این شهید والامقام برای بانوان طلبه پخش شد، همچنین در این برنامه، بخشی از بیانات حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در دیدار جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم در سال 1394 قرائت شد که درباره جایگاه شهدای عالیقدر مدافع حریم ولایت فرمودند:

«حقیقتاً هم شهدای شما، هم خانواده‌ها، ‌پدران، مادران و فرزندان آنان، حق بزرگی بر گردن همه‌ی ملت ایران دارند. این شهدا امتیازاتی دارند؛ یکی این است که اینها از حریم اهل بیت در عراق و سوریه دفاع کردند و در این راه به شهادت رسیدند...

امتیاز دوم این شهدای شما این است که اینها رفتند با دشمنی مبارزه کردند که اگر اینها مبارزه نمیکردند، این دشمن می‌آمد داخل کشور... اگر جلویش گرفته نمیشد، ما باید اینجا در کرمانشاه و همدان و بقیه‌ی استانها با اینها میجنگیدیم و جلوی اینها را میگرفتیم. در واقع این شهدای عزیز ما جان خودشان را در راه دفاع از کشور، ملت، دین، انقلاب اسلامی فدا کردند.

امتیاز سوم هم این است که اینها در غربت به شهادت رسیدند. این هم یک امتیاز بزرگی است. این هم پیش خدای متعال فراموش نمیشود».

در ادامه، آیت الله سعیدی در درس اخلاق طلاب حضور یافت و به تبیین مسئله اطاعت و بندگی پرداخت.

امام جمعه قم ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم و شهید لطفی نیاسر، در بیانات خود با بیان اینکه شهدای مدافع حرم، تابع محض اهل بیت(علیهم‌السلام) بودند، گفت: امروز مهر و محبت اهل بیت(ع) چنان در دل‌های ما موج می‌زند که برای مزار حضرت زینب(س) مدافع داریم.

در این مراسم از خانواده شهید لطفی نیاسر شهید مدافع حرم تجلیل شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱