آغاز ثبت نام طلاب برای دیدار با رهبر انقلاب در 19 دی

دیدار رهبر انقلاب با دانشگاهیان

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از ثبت نام طلاب جهت حضور در مراسم دیدار با رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی در 19 دی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز شنبه در گفتگو با واحد خبر، ضمن گرامیداشت دهه بصیرت از ثبت نام طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام جهت مراسم دیدار با رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی در 19 دی، خبر داد.

وی به بیاناتی از رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی درباره قیام 19 دی در جمع مردم همیشه در صحنه قم اشاره کرد که فرمودند: «هر سال 19 دی را همه‌‌‌ی ملت ایران، بخصوص مردم عزیز و بابصیرت قم، همچون یک مقطع تاریخىِ گویا و زباندار، به رخ مستکبران عالم می‌کشند. جا هم دارد؛ حقیقتاً هم حادثه‌ای مثل 19 دی، به رخ دشمن کشیدنی است. این حادثه از ابعاد مختلفی قابل توجه و تأمل است: هم بصیرت در این حادثه موج می‌زند، هم موقع‌‌‌‌‌‌شناسی، هم دشمن‌شناسی، هم مجاهدت و اقدام و فداکاری؛ اینها ابعاد این حادثه‌‌ عظیمی است که در 19 دی سال ۵۶ به وقوع پیوسته است. از طرف دیگر، همین حادثه، مبدأ یک تحول، یک حرکت، یک جریان عظیم و جهت‌داری در ملت ایران شد. پس حادثه، حقیقتاً حادثه‌‌‌ مهمی است».

معاون فرهنگی تبلیغی افزود: ثبت نام حضور طلاب جهت دیدار با رهبر فرزانه انقلاب مدظله‌العالی در ۱۹ دی به همت اداره کل امور فرهنگی برنامه‌ریزی و اجرا و اسامی قرعه‌کشی  بر اساس  سهمیه  اعلام شده ویژه طلاب خواهر (جامعه الزهرا، حوزه خواهران، بنت الهدی و ...)  از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم  متعاقبا اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام در این مراسم تا روز یکشنبه 16 دی است، تصریح کرد: به دلیل محدودیت در سهمیه و عدم امکان اعزام همه متقاضیان شرکت در این برنامه، انتخاب به صورت قرعه‌کشی است و فقط از طلابی ثبت نام می‌شود که تاکنون موفق به شرکت در این برنامه نشده باشند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام گفت: بانوان طلبه حضوری با مراجعه به دفاتر تربیتی فرهنگی مدارس علمیه و مراکز تخصصی و بانوان طلبه غیرحضوری و مجازی ساکن قم با ارسال نام و نام خانوادگی، کد ملی و کد تحصیلی  به سامانه پیامکی 30007227002627 می‌توانند ثبت نام کنند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱