فراخوان ثبت نام اردوی دستجرد

اردوی باغ کوثر

فراخوان ثبت نام اردوی باغ کوثر دستجرد ویژه بانوان طلبه حضوری و غیرحضوری ایرانی و بین الملل ساکن استان قم اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، حجت الاسلام و المسلمین حسین تهرانی روز سه شنبه در گفتگو با واحد خبر به فراخوان ثبت نام اردوی باغ کوثر از سوی اداره کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اشاره کرد و اظهار داشت: این اردو ویژه بانوان طلبه حضوری و غیرحضوری ساکن استان قم در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) افزود: هدف از برگزاری این اردو، ارتقای سطح فرهنگی، تربیتی و تبلیغی خواهران طلبه، لزوم استفاده از طبیعت جهت تقویت روحیه نشاط و شادابی طلاب، ضرورت شناخت بیشتر طلاب از یکدیگر، و نیز شناخت بیشتر مسئولین فرهنگی از طلاب در اردو است.

حجت الاسلام و المسملین تهرانی، تمرین فعالیت های گروهی و تشکیلاتی طلاب، برقراری ارتباط و آشنایی هرچه بیشتر با خواهران طلبه، ایجاد زمینه مناسب برای رشد و شکوفایی استعدادها و مهارت های فردی و کسب مهارت های اجتماعی و تمرین ارتباطات جمعی برگرفته از ارزش های اسلامی را از دیگر اهداف برگزاری این اردو برشمرد.

وی به برنامه های این اردو اشاره کرد و افزود: جنگ فرهنگی، مسابقات فرهنگی و ورزشی، حلقه های معرفتی با حضور اساتید جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) و نشست همراه پرسش و پاسخ از جمله برنامه هایی است که طلاب می توانند در هر یک از آنها شرکت کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با اشاره به زمان برگزاری این اردو، گفت: این اردو در دو بازه زمانی ویژه طلاب بین الملل و طلاب ایرانی برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین تهرانی با بیان اینکه زمان ثبت نام بانوان طلبه بین الملل از 2 تا 5 اردیبهشت است، افزود: طلاب بین الملل روز جمعه 7 اردیبهشت ماه به این اردوی تفریحی فرهنگی اعزام می شوند.

وی، زمان ثبت نام برای طلاب ایرانی را 4 تا 10 اردیبهشت اعلام کرد و گفت: اردوی طلاب ایرانی در روزهای پنجشنبه و جمعه، 20 و 21 اردیبهشت برگزار می شود که بانوان طلبه می توانند در یکی از این دو تاریخ شرکت کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی با اشاره به نحوه ثبت نام در این اردو، یادآور شد:

- بانوان طلبه بین الملل جهت ثبت نام به کارشناسان فرهنگی تربیتی مدارس و مراکز مراجعه کنند.

- بانوان طلبه ایرانی حضوری به آموزشگاه امام رضا علیه السلام، همکف ساختمان شهید بهشتی ره، سرای ثقلین مراجعه کنند.

- بانوان طلبه غیرحضوری اطلاعات زیر را به سامانه پیامکی 30007227002627 ارسال کنند:

* نام و نام خانوادگی طلبه * شماره تحصیلی * شماره ملی*شماره پیگیری فیش واریزی * تاریخ واریز

- هزینه ثبت نام در این اردو، مبلغ 10 هزار تومان است که بانوان طلبه می توانند مبلغ مورد نظررا به شماره حساب 0108216012005یا شماره کارت 6037991199512009   به نام جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) واریز کنند.

 

اطلاعیه تکمیلی اردوی باغ کوثر

 

دریافت فرم رضایت نامه

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱