پروفسور فرولدی در دیدار با مدیر جامعه‌الزهرا(س):

فعالیت‌های جامعه‌الزهرا(س) دارای نقاط مشترک ایمانی است

پروفسور فرولدی -بازدید از  جامعه16

رئیس امور تعاملات اسلام و مسیحیت شورای کاردینال‌ها گفت: نشست‌های مشترک اسلام و مسیحیت موجب می‌شود که ما در کنار شما در آرامش قرار بگیریم، زیرا پروردگار به این اجتماعات با توجه و لطف خاص نظر خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، پروفسور ونسان فرولدی رئیس امور تعاملات اسلام و مسیحیت شورای کاردینال‌ها روز یکشنبه در دیدار حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمود مدنی، مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام که در سالن جلسات و با حضور جمعی از معاونان، مدیران، اساتید و پژوهشگران این مؤسسه علمی حوزوی برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از معرفی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام توسط یکی از طلاب به زبان فرانسه، عنوان کرد: خوشحالم که این توفیق برای من فراهم شد که در این مجموعه ارزشمند حضور داشته باشم.

وی که برای دومین بار به ایران سفر کرده است، اظهار داشت: مأموریت من از سوی شورای کاردینال‌ها افزایش و توسعه روابط و دیالوگ بین اسلام و مسیحیت است و این دیدارها برای ما این فایده را به همراه دارد که در کنار یکدیگر با اعتماد کامل به پروردگار گام برمی‌داریم.

فرولدی افزود: چنین نشست‌های مشترک اسلام و مسیحیت موجب می‌شود که ما در کنار شما در آرامش قرار بگیریم، زیرا پروردگار به این اجتماعات با توجه و لطف خاص نظر خواهد داشت.

وی، سخنان مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در تبیین راهکارهای گرایش جوانان به دین را مورد تأکید قرار داد و گفت: پروردگار دوست ندارد که هر یک از ما ادیان دیگر را مخدوش کنیم و چهره نامطلوبی از یکدیگر ارائه دهیم.

رئیس امور تعاملات اسلام و مسیحیت شورای کاردینال‌ها با اشاره به مشکلاتی که امروز جوامع بشری را تحت تأثیر قرار داده است، ادامه داد: چنانچه در آیات شریف قرآن کریم آمده، پروردگار ما را از نژادها و زبان‌های مختلف خلق کرده است، اما هدف مشخصی از خلقت ما داشته است و به طور یقین ما با کمک شما در رفع مشکلات گام خواهیم برداشت.

وی با اشاره به فعالیت‌های جامعه‌الزهرا علیهاالسلام که در ابتدای جلسه با نمایش کلیپ و به زبان فرانسه معرفی شد، گفت: ما روح مجرد و خاص نیستیم بلکه انسان هستیم که در کنار یکدیگر زندگی می‌کنیم و این نوع فعالیت‌های علمی، فرهنگی برای ما نوعی نقطه‌های مشترک ایمانی است.

فرولدی افزود: این فعالیت‌های جامعه‌الزهرا علیهاالسلام نکته‌های شگفتی دارد که همان نشان از عنایت خدا و مشترکات ایمانی است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱