از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی؛

فراخوان ثبت نام همایش دانش‌آموختگان استان‌های تهران و البرز اعلام شد

همایش دانش آموختگان

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از اعلام فراخوان ثبت نام دانش آموختگان استان های تهران و البرز با محوریت «خانواده پایدار» در ایام ماه شعبان و آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، حجت الاسلام و المسلمین حسین تهرانی روز سه‌شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: همایش دانش‌آموختگان استان های تهران و البرز از سوی اداره دانش‌آموختگان جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در تهران برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) بیان داشت: تا کنون 832 بانوی طلبه از استان تهران و 86 بانوی طلبه از استان البرز در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) فارغ التحصیل شدند، همچنین تعداد هزار و 200 نفر طلاب غیرحضوری هستند که در این گردهمایی فراخوان شدند.

حجت الاسلام و المسلمین تهرانی تصریح کرد: جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به عنوان مهم ترین حوزه علمیه شیعی خواهران در زمینه تحکیم و تعالی خانواده و تشکیل و ترویج ازدواج، رسالت عظیمی بر عهده دارد و هم اکنون با توجه به این که تعداد زیادی از دانش‌آموختگان این مرکز در استان‌های تهران و البرز سکونت دارند، زمینه مناسبی جهت فعالیت و خدمت به نسل جوان مهیا است.

وی بر لزوم توجه به نیازهای منطقه ای و استانی دانش آموختگان در امور علمی، آموزشی و پژوهشی تأکید کرد و افزود: ما برای تقویت و توسعه ظرفیت های علمی، فرهنگی و تبلیغی دانش‌آموختگان باید زمینه ارتباط هدفمند و مستمر آنان را با واحد تبلیغ و ارتباطات جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) فراهم کنیم.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با بیان اینکه نخستین کارگاه علمی مهارتی اداره دانش آموختگان جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در استان تهران برگزار می‌شود، گفت: این همایش به منظور استمرار ارتباط با فارغ التحصیلان و برگزاری همایش های سلسله ای با رویکرد خانواده و سبک زندگی برنامه ریزی شده و با محوریت «خانواده پایدار» برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین تهرانی یادآور شد: دانش‌آموختگان جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) پس از اتمام دوره‌های تحصیلی و بازگشت به شهرستان، فعالیت‌های علمی، آموزشی و فرهنگی به عهده دارند که برای تعمیق و تأثیر بیشتر این فعالیت ها لازم است کارگاه‌های ویژه برای آنان طراحی و اجرا کرد.

وی عنوان کرد: با توجه به خانواده محور بودن طرح و به جهت بهره مندی بیشتر فارغ التحصیلان پیشنهاد بر این است که مباحث ویژه متأهلین با رویکرد «تحکیم، تکلیف و تعالی خانواده» و مباحث ویژه مجردین با رویکرد «ترویج، تسهیل و تشکیل خانواده» طراحی شده است.

معاون فرهنگی تبلیغی با بیان اینکه این همایش در آستانه ماه مبارک رمضان و با اهتمام ویژه در احیای شعار سال، برگزار می‌شود، اظهار داشت: این همایش به مدت دو روز در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، 19 و 20 اردیبهشت در دو نوبت صبح و عصر در حوزه علمیه خواهران امامزاده شاه عبدالعظیم حسنی(علیه‌السلام) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین تهرانی، زمان ثبت نام در این همایش را از 4 تا 16 اردیبهشت ماه ساعت 8 تا 14 عنوان و شیوه ثبت نام در این همایش را از شرح ذیل اعلام کرد:

 

  1. تماس با شماره تلفن های 02532112437-02532112438
  2. پاسخ به پیامک ارسالی از طرف اداره دانش آموختگان

 

جدول برنامه های همایش سلسله‌ای خانواده پایدار ویژه متأهلین و مجردین:

همایش دانش آموختگان تهران(متأهلین)

همایش دانش آموختگان تهران-ویژه مجردان

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱