تجلیل از برگزیدگان بیستمین همایش کتاب سال حوزه

IMG13211609

برگزیدگان کتب و مقالات علمی بیستمین همایش کتاب سال حوزه تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، همایش کتاب سال حوزه و دومین جشنواره مقالات علمی حوزه امروز (پنجشنبه4دی) در سالن همایش‌های مدرسه علمیه دارالشفاء برگزار شد و برگزیدگان این همایش تجلیل شدند.

در این همایش که با حضور حضرت آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی و اساتید سطح عالی حوزه برگزار شد، از مقام شامخ علمی آیت‌الله هاشمی شاهروی با عنوان «شخصیت ممتاز فقهی- سیاسی حوزه‌های علمیه» و آیت‌الله سیدمحمد مهدی موسوی خلخالی با عنوان «شخصیت برجسته علمی حوزه‌های علمیه» تجلیل شد.

هزار و ۱۷۲ اثر به دبیرخانه بیستمین همایش کتاب سال حوزه ارسال شده بود که از میان آثار، 4 اثر برگزیده، 21 اثر شایسته تقدیر و 26 اثر شایسته تحسین انتخاب شدند.

در بخش تجلیل از صاحبان آثار مکتوب، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا فیاضی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدمهدی نبویان با تألیف کتاب جستارهایی در فلسفه اسلامی لوح تقدیر دریافت کردند.

در گروه اخلاق و عرفان، لوح سپاس به حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود اسماعیلی برای تألیف کتاب ماهیت معرفت عرفانی اعطا شد.

در گروه حدیث، درایه و رجال نیز به حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود ملکی برای تألیف پایان نامه بازپژوهشی منابع الکافی مورد تجلیل قرار گرف.

در میان آثار علمی ترویجی بخش ویژه انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین خسروپناه برای تألیف منظومه فکری امام خمینی(ره) و منظومه فکری مقام معظم رهبری تجلیل شد.

از میان آثار علمی پژوهشی گروه فقه و اصول، لوح سپاس به حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد محمدی قائنی برای تألیف کتاب المبسوط فی فقه المسایل المعاصره رتبه شایسته تقدیر را از آن خود کرد.

لوح سپاس همایش در گروه فقه و اصول به حجت الاسلام والمسلمین سید حسین منافی به پاسخ احراز رتبه شایسته تقدیر برای تألیف پایان نامه اصل تخصص در دوران بین تخصیص و تخصص رسید.

لوح سپاس مرتبط به گروه اخلاق و عرفان به حجت الاسلام والمسلمین احمد حسین شریفی رسید؛ لوح سپاس بیستمین کتاب سال حوزه به حجت الاسلام حسن نیکی اردکان در بخش پایان نامه نقش عرف در ارزش اخلاقی رسید.

همچنین به حجت الاسلام والمسلمین سیدیدالله یزدان پناه و همچنین حجت الاسلام والمسلمین احمد ابوترابی نیز لوح سپاس اهدا شد.

از میان آثار علمی ترویجی گروه فلسفه، لوح سپاس همایش به حجت الاسلام والمسلمین عسکری سلیمانی امیری برای تألیف کتاب اصول و قواعد برهان، شرح برهان شفا اهدا شد.

در گروه تصحیح و تحقیق لوح سپاسی به حجت الاسلام علی فاضلی تعلق گرفت؛ در گروه کتب مرجع نیز از مجاهدت مرحوم آیت الله سیدعبدالعزیر طباطبایی یزدی تجلیل شد.

در گروه اقتصادی نیز لوح سپاس به حجت الاسلام والمسلمین سید عباس موسویان برای تألیف کتاب بانکداری اسلایم تعلق گرفت.

از میان آثار علمی ترویجی در گروه اقتصاد از حجت الاسلام والمسلمین هادی عربی به پاس احراز رتبه شایسته تقدیر به پاس نگارش کتاب پول و بانکداری اسلامی تعلق گرفت.

در گروه ترجمه نیز از حجت الاسلام والمسلمین مجتبی خطاط تجلیل شد؛ در گروه تفسیر و علوم قرآن نیز لوح سپاس همایش به حجت الاسلام محمد مرادی به پاس احراز رتبه شایسته تقدیر برای تألیف پایان نامه تاویل در روایات تفسیری رسید.

حجت الاسلام والمسلمین محمد نوذری نیز در بخش گروه روانشناسی لوح سپاس دریافت کرد؛ از میان آثار فرهنگی تبلیغی نیز لوح سپاس همایش به حجت الاسلام محسن عباسی تعلق گرفت.

لوح سپاس همایش به مریم وفادار نصرالله زاده در بخش فقه و اصول در نگارش پایان نامه مرتبط به احکام شهرسازی تعلق گرفت؛ حجت الاسلام والمسلمین احمد ناظم و حوری صدر در بخش ترجمه نیز لوح سپاس دریافت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین رضا ابروش در تألیف پایان نامه طراحی و تبیین الگوی آینده پژوهشی اسلامی در برنامه ریزی، لوح سپاس دریافت کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عسکری وزیر نیز به پاس تألیف پایان نامه طراحی و الگوی مدیریت جهادی با استفاده از تجربه فرماندهان دفاع مقدس، لوح تقدیر دریافت کرد.

در بخش مقالات علمی حوزه در گروه تاریخ و سیره و تراجم حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفری فروشانی برای تألیف مقاله علمی لوح تقدیر دریافت کرد؛ لوح سپاس جشنواره مقالات علمی در گروه کلام نیز به حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس میرزایی رسید.

در بخش معرفی مراکز ناشران برتر و مراکز پژوهشی، مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) به واسطه انتخاب 4اثر به دبیرخانه همایش شایسته تقدیر شد، ههمچنین پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به پاس انتخاب 4 اثر از منشورات آن پژوهشگاه لوح سپاس دریافت کرد.

لوح سپاس دیگر در بخش مراکز پژوهشی نیز به پژوهشگاه حوزه و دانشگاه تعلق گرفت؛ لوح سپاس ناشر شایسته تقدیر نیز به مجمع عالی حکمت اسلامی تعلق گرفت؛ در نهایت در بخش ناشر شایسته تقدیر از انتشارات آیین فطرت نیز تجلیل شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱