مجموعه برنامه‌های فجر فاطمی در جامعه‌الزهرا(س) اعلام شد

برنامه های فجر فاطمی

مجموعه برنامه‌های فجر فاطمی در دهه فجر انقلاب اسلامی از سوی اداره کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، برنامه‌های فجر فاطمی از روز جمعه 12 بهمن همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام آغاز شد.

این برنامه‌ها در هفت محور شامل مراسم، جشنواره‌ها و نشست ها، مسابقات، نشریات، اردو‌ها و نمایشگاه‌ها و همچنین برنامه‌های ویژه دانشکده هدی ارائه شده است.

بیش از 40 ویژه برنامه و فعالیت‌های مختلف به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی از سوی اداره کل امور فرهنگی و با همکاری بخش‌های مختلف جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در ایام دهه مبارک فجر اجرا می‌شود.

صبحگاه مشترک با حضور اساتید و طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام روز شنبه ۱۳ بهمن، ساعت ۸ صبح اجرا می‌شود و پرچم جمهوری اسلامی ایران در مقابل آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام به اهتزاز درآمده و شرکت کنندگان سرود ملی و دعای عهد را زمزمه می‌کنند.

برنامه ۱۰ دقیقه فرهنگی شامل «صدای انقلاب  با اجرای مجری (محتوایی از بیانات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و سرودهای انقلابی)» از سوی اداره کل امور فرهنگی، «بیان خاطرات انقلاب» از سوی مدرسه علمیه صالحات و «زنگ صلوات به شکرانه پیروزی انقلاب» از سوی مدرسه علمیه صالحات در طول ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

در ایام دهه مبارک فجر، فیلم‌های جشنواره مردمی فیلم عمار به مدت سه روز ویژه اساتید، طلاب و دانشجویان دانشکده هدی در تالار بیداری اسلامی اکران می‌شوند.

مراسم گرامیداشت چهل سالگی انقلاب با رویکرد فجر فاطمی از جمله برنامه‌های شاخص این ایام است که روز چهارشنبه ۱۷ بهمن با حضور و سخنرانی آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه تهران در تالار بیداری اسلامی برگزار می‌شود.

غبارروبی و گل‌افشانی مزار شهدای گمنام جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از دیگر برنامه‌های این ایام است که روز پنجشنبه ۱۸ بهمن با حضور اساتید، طلاب و دانشجویان دانشکده هدی برگزار می‌شود.

در ایام دهه فجر، ۱۱ نشست فرهنگی و بصیرت افزایی با موضوع انقلاب اسلامی ویژه اساتید، طلاب و دانشجویان هدی به همت بخش‌های مختلف جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و با همکاری معاونت فرهنگی تبلیغی برگزار می‌شود که نام نشست‌ها و برنامه‌ها در پوسترهای طراحی شده ارائه شده است.

راه اندازی ۷ نمایشگاه در راستای انقلاب اسلامی و دستاوردها از دیگر برنامه‌های این ایام است که شامل معرفی چهل کتاب با موضوعات: دستاوردها، سخنان امام و رهبری، جریانات انقلاب و غیره، نمایشگاه بانوی بی‌نشان، نمایشگاه بنر چهل سال جوان انقلابی، نمایشگاه دستاوردهای تصویری انقلاب، نمایشگاه محصولات قرآنی حدیثی و معرفی آثار فراگیران دوره‌های مهارتی فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام می‌شود.

برگزاری مسابقات مختلف، برگزاری جشنواره ورزشی رویش انقلابی، جشنواره غذا، محفل شکرانه پیروزی انقلاب اسلامی و تدوین و انتشار ویژه نامه «نقش طلاب در پایداری انقلاب اسلامی» از دیگر برنامه‌های این ایام مبارک است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱