فراخوان ثبت نام در سومین جشنواره فرهنگی ورزشی رویش انقلابی

جشنواره رویش انقلابی

فراخوان ثبت نام در سومین جشنواره فرهنگی ورزشی رویش انقلابی ویژه طلاب حضوری، غیرحضوری، آموزش مجازی، مبلغان و فارغ‌التحصیلان ساکن قم و همچنین دانشجویان دانشکده هدی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم ربابه سادات موسوی روز شنبه در گفتگو با واحد خبر، ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز ایام الله دهه فجر، عنوان کرد: سومین جشنواره فرهنگی ورزشی «رویش انقلابی» به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: گسترش فرهنگ ورزش در راستای ارتقای سطح سلامت جسمانی طلاب و افزایش روحیه نشاط، شادابی و تحرک در بین طلاب از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

موسوی تصریح کرد: در این جشنواره فرهنگی ورزشی، همه بانوان طلبه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از جمله طلاب حضوری، غیرحضوری، آموزش مجازی، مبلغان و فارغ‌التحصیلان ساکن قم و همچنین دانشجویان دانشکده هدی با یکدیگر  به رقابت می‌پردازند.

وی یادآور شد: مطابق برنامه سالانه، امسال نیز سومین جشنواره فرهنگی ورزشی رویش انقلابی را در پیش داریم اما به مناسبت تقارن ایام دهه فجر با ایام سوگواری شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، زمان برگزاری مسابقات به بعد از ایام فاطمیه و از تاریخ 27  بهمن تا اول اسفند موکول می‌شود.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بیان کرد: زمان ثبت نام این مسابقات از امروز 13 بهمن آغاز می‌شود و تا روز سه شنبه 23 بهمن ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند با توجه به استعدادها و توانایی‌های خود در  رشته های شنا، آمادگی جسمانی و والیبال ثبت نام کنند.

موسوی یادآور شد: شیوه ثبت نام در جشنواره فرهنگی ورزشی رویش انقلابی نسبت به مخاطبان متفاوت خواهد بود، طلاب حضوری در حال تحصیل جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با مراجعه به دفاتر فرهنگی تربیتی مدارس علمیه و مراکز تخصصی بخش تحصیلی خود، مبلغان و فارغ‌التحصیلان ساکن قم از طریق تماس تلفنی با شماره 32112431، طلاب غیرحضوری و مجازی ساکن قم با تماس تلفنی با شماره‌های 32112194  و 32112426 و دانشجویان دانشکده هدی با مراجعه به دفتر فرهنگی دانشجویی دانشکده می توانند نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام کنند.

وی در پایان یادآور شد: این جشنواره به همت اداره کل امور فرهنگی و با همکاری مجموعه فرهنگی ورزشی شهیده سیاری برگزار و در پایان هر مسابقه جوایزی به برگزیدگان اهدا می‌شود.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱