آغاز نخستین دوره تربیت مدرس در جامعه‌الزهرا(س)

شهیدی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی با اشاره به آغاز نخستین دوره تربیت مدرس در جامعه‌الزهرا(س) در بهمن سال جاری، گفت: دوره تربیت مدرس می‌تواند نیازهای جامعه‌الزهرا(س) و دیگر مراکز آموزشی را برآورده کند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر شهیدی روز یکشنبه در مراسم افتتاحیه دوره تربیت مدرس که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود مدنی مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، اساتید و پذیرفته‌کنندگان این دوره در سالن جلسات ساختمان شهید بهشتی برگزار شد، عنوان کرد: نخستین دوره تربیت مدرس با همت معاونت آموزشی تربیتی، مدیران گروه های علمی و اداره امور اساتید راه‌اندازی شد و همه مسئولان در برگزاری این دوره تلاش کردند که جای قدردانی دارد.

معاون آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: تلاش ما این است که از بهترین اساتید در این دوره بهره‌مند شویم و در اجرای برنامه ها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی تأکید کرد: فارغ‌التحصیلان دوره تربیت مدرس باید از لحاظ علمی و تربیتی توانمند باشند زیرا برای طلاب اسوه و الگو هستند و امید است که خروجی‌های این دوره بدرخشند.

وی با بیان اینکه دوره تربیت مدرس می‌تواند نیازهای جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و دیگر مراکز آموزشی همسو را برآورده کند، یادآور شد: گام اول در دوره تربیت مدرس، برآورده کردن نیاز داخلی بود، نخستین دوره با این هدف طراحی شد که برای موضوعات و دروسی که در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با کمبود استاد مواجه هستیم، برنامه‌ریزی کنیم.

معاون آموزشی تربیتی ادامه داد: درخواست‌هایی از سوی برخی مراکز برای نیازهای علمی خود داشتیم و دوره های بعدی تربیت مدرس به تناسب موضوعات و نیازهایی که برای دیگر مراکز آموزشی وجود دارد، برگزار می‌شود تا از خروجی‌های دوره‌های تربیت مدرس برای اعزام به سایر استان‌ها هم استفاده شود.

گفتنی است؛ نخستین دوره تربیت مدرس با هدف کشف و شناسایی افراد مستعد، تربیت و توانمندسازی آنان جهت تدریس در موضوعات علمی مختلف، شناخت مبانی علمی و فنون نوین تدریس، تأمین مدرس جهت تدریس در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و دیگر مراکز همسو در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

نظام آموزشی این دوره، نیمسالی واحدی و حضوری است و دوره در طول دو تا سه نیمسال اجرا می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱