تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت مبلغان غیرایرانی

موسوی تبار

مدير کل هماهنگی طلاب غيرايرانی با اشاره به اینکه خواهران مبلغ غیرایرانی ظرفیت‌های فراوانی در امور تبلیغی و تاثیرگذاری در حوزه فعالیت خود دارند، خواستار استفاده از این ظرفیت‌ها شد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، حجت الاسلام والمسلمین سیدروح الله موسوی تبار، مدير کل هماهنگی طلاب غيرايرانی در نشستی با نمایندگان طلاب فعال بخش بین‌الملل ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا علیهاالسلام بیان داشت: کسب رضایت حضرت صدیقه طاهره علیهاالسلام در انجام کارها موجب رضایت حق تعالی و تحقق «رضوانً من الله اکبر» است.

وی افزود: ارتباط با حضرات معصومین علیهم‌السلام مانند شیئی که در تماس با آهنربا خاصیت مغناطیس پیدا می‌کند و خودش جاذب می شود، وجود انسان را جاذب می کند و مانند اتصال رود  به دریای پاک وجود انسان را پاک و بی آلایش می‌کند.

مدير کل هماهنگی طلاب غيرايرانی با اشاره به اینکه خواهران مبلغ غیرایرانی ظرفیت‌های فراوانی در امور تبلیغی و تاثیرگذاری در حوزه فعالیت خود دارند، گفت: باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد، تجربیات و سخنان مبلغان غیرایرانی آنقدر موثر است که تقاضاهای زیادی برای اعزام مبلغ به این اداره می‌رسد.

در ادامه این جلسه که با حضور نمایندگانی از ملیت‌های آرژانتین،آلمان، تانزانیا، افغانستان، پاکستان، سریلانکا، ترکیه، تایلند، اندونزی و لبنان برگزار شد، حاضران با ارائه راهکارهایی برای استفاده بهینه از ظرفیت‌ طلاب بین الملل در عرصه تبلیغ ارائه کردند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱