بازدید مدیر جامعه‌الزهرا(س) از نمایشگاه فجر فاطمی

نمایشگاه فجر فاطمی 2

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی از غرفه‌های نمایشگاه فجر فاطمی حاصل دستاوردهای فرهنگی، تبلیغی و تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود مدنی مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام روز یکشنبه 17 بهمن از نمایشگاه فجر فاطمی که به مناسبت دهه مبارک فجر به همت معاونت فرهنگی تبلیغی، اداره قرآن و حدیث معاونت آموزشی تربیتی و با همکاری اداره کل روابط عمومی و بین الملل جامعه‌الزهرا علیهاالسلام راه‌اندازی شده است، بازدید کرد.

در این بازدید، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی معاون فرهنگی تبلیغی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی اندیشه مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل، خانم طباطبایی مدیر کل امور تربیتی، خانم داودالموسوی مدیر کل امور فرهنگی، خانم قاسم زادیان رئیس اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی و جمعی از کارشناسان و کارمندان بخش‌های فرهنگی و تربیتی حضور داشتند.

در این نمایشگاه، دستاوردها و فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

در این نمایشگاه، 6 غرفه وجود دارد که 3 غرفه آن به اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی اختصاص یافته و بیش از 500 اثر از  فراگیران این اداره به نمایش گذاشته شده است.

غرفه اداره پاسخ به سؤالات دینی از دیگر غرفه‌های این نمایشگاه است که برخی دستاوردها و آثار خود را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند؛ همچنین اداره امور مبلغان آثار و فعالیت‌های خود را در یکی از غرفه‌ها ارائه می دهد.

اداره قرآن و حدیث از جمله بخش‌های فعال جامعه‌الزهرا علیهاالسلام است که هر سال دوره‌های مختلف آموزشی قرآنی و حدیثی را در سطوح مختلف عمومی، تخصصی و تربیت مربی برگزار می‌کند و برای ارائه فعالیت‌های این اداره نیز غرفه‌ای در نمایشگاه فجر فاطمی اختصاص یافته است.

نمایشگاه فجر فاطمی در محل دائمی نمایشگاه‌های جامعه‌الزهرا علیهاالسلام واقع جنب مدیریت مجتمع آموزشی تربیتی هدی راه‌اندازی شده و تا پایان بهمن از ساعت 8 تا 14 پذیرای بازدیدکنندگان است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱