بازدید طلاب بین‌الملل جامعه‌الزهرا(س) از بیت امام خمینی(ره)

بیت امام

تعداد 150 نفر از طلاب بین‌الملل جامعه‌الزهرا(س) در ایام دهه مبارک فجر از بیت حضرت امام خمینی(ره) بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، به مناسبت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 150 نفر از طلاب بین الملل جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به منظور تجدید عهد و پیمان با آرمان های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی از بیت امام(ره) بازدید کردند.

بازدید از بیت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به مدت دو روز برگزار شد و در حاشیه این بازدید، نشست های فرهنگی از سوی اداره کل امور فرهنگی تشکیل شد.

در جریان این بازدیدها، بانوان طلبه علاوه بر تجدید عهد و پیمان با آرمان های امام و انقلاب اسلامی، از سخنان حجت‌الاسلام‌والمسلمین صالح پرور و بیان خاطرات خانم پارچه باف  بهره‌مند شدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صالح پرور پس از تشریح و توضیح فضای بیت امام(ره)، به نقش امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: حداقل 170 سال زمان لازم است تا بدانند امام که بود و چه کرد.

وی گفت:  اسلامی نبودن حکومت طاغوت پهلوی و وابستگی و عدم استقلال رژیم پهلوی از جمله دلایل انقلاب اسلامی بود که به همت امام خمینی(ره) و تلاش مردم ایران به وقوع پیوست.

وی تأکید کرد: طلاب وظیفه دارند امام را به عالم بشناسانند نه به خاطر این که امام و رهبر انقلاب بود بلکه به خاطر این که نایب امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف بود و زمینه اسلام ناب محمدی را در جهان فراهم کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صالح پرور بیان داشت: شما بانوان طلبه بین‌الملل باید در تربیت فرزندان خود کوشا باشید و همانند خانم مرضیه هاشمی به تبلیغ دین مبین اسلام در دنیا بپردازید.

در ادامه، خانم پارچه باف از مبارزان دوران پیروزی انقلاب اسلامی به بیان خاطراتی از مبارزات خود علیه شاه معدوم پرداخت، همچنین خاطراتی از شهدا و زحمات ایشان در حفظ و نگهداری انقلاب و اهداف ایشان بیان کرد.

وی تصریح کرد: همانطورکه حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها نقش بسزایی در حمایت از  پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم داشتند و حضرت زهرا علیهاالسلام نیز در به ثمر رسیدن ولایت تاثیرگذار بودند، بانوان نقش بسزایی در پیروزی انقلاب داشتند و با وجود سختی‌های مبارزه و فرزندپروری، خدمات پشتیبانی زیادی ارائه کردند.

پارچه باف با بیان اینکه خون شهدا ضامن پیروزی و نگهداری انقلاب است، یادآور شد: شما بانوان طلبه که قصد تبلیغ دین اسلام و انقلاب اسلامی را دارید باید از شهدا و بیانات ایشان کمک بگیرید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱