تمدید مهلت ثبت نام در سومین جشنواره فرهنگی ورزشی رویش انقلابی

جشنواره رویش انقلابی - Copy

مهلت ثبت نام طلاب و مبلغان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و دانشجویان دانشکده هدی در سومین جشنواره فرهنگی ورزشی رویش انقلابی تا 27 بهمن تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم ربابه سادات موسوی روز شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: مهلت ثبت نام در سومین جشنواره فرهنگی ورزشی «رویش انقلابی» تا روز شنبه 27 بهمن تمدید شد.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: این جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه همه بانوان طلبه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از جمله طلاب حضوری، غیرحضوری، آموزش مجازی، مبلغان و فارغ‌التحصیلان ساکن قم و همچنین دانشجویان دانشکده هدی است.

موسوی یادآور شد: در این جشنواره، متقاضیان می‌توانند در رشته های شنا، آمادگی جسمانی و والیبال به رقابت بپردازند.

وی تصریح کرد: شیوه ثبت نام در جشنواره فرهنگی ورزشی رویش انقلابی نسبت به مخاطبان متفاوت خواهد بود، طلاب حضوری در حال تحصیل جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با مراجعه به دفاتر فرهنگی تربیتی مدارس علمیه و مراکز تخصصی بخش تحصیلی خود، مبلغان و فارغ‌التحصیلان ساکن قم از طریق تماس تلفنی با شماره ۳۲۱۱۲۴۳۱، طلاب غیرحضوری و مجازی ساکن قم با تماس تلفنی با شماره‌های ۳۲۱۱۲۱۹۴  و ۳۲۱۱۲۴۲۶ و دانشجویان دانشکده هدی با مراجعه به دفتر فرهنگی دانشجویی دانشکده می‌توانند نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام کنند.

مدیر کل امور فرهنگی بیان داشت: سومین جشنواره فرهنگی ورزشی رویش انقلابی از 27 بهمن تا اول اسفند به همت اداره کل امور فرهنگی و با همکاری مجموعه فرهنگی ورزشی شهیده سیاری برگزار و در پایان هر مسابقه جوایزی به برگزیدگان اهدا می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱