آشنایی مسئولان جامعه الزهرا با فعالیت های موسسه تنظیم المکاتب در لکهنو

هند

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام و هیات همراه از موسسه تنظیم المکاتب در لکهنو بازدید و با فعالیت های بخش خواهران و برادران این موسسه آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، در ادامه دیدارها و بازدیدهای هیئت اعزامی جامعه الزهرا علیهاالسلام از مراکز علمی و حوزوی هندوستان، مدیر و مسئولان جامعه الزهرا علیهالسلام از دفتر موسسه تنظیم المکاتب و حوزه خواهران و برادران این مجموعه بازدید کردند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام صفی حیدر، رئیس هیئت مدیره این موسسه گزارش مفصلی از فعالیت واحدهای مختلف این مجموعه ارائه کرد. سپس حجت الاسلام والمسلمین در جمع طلاب حوزه برادران این مجموعه حضور پیدا کرد و پس از اقامه نماز جماعت، در سخنان کوتاهی با بیان ارزش والای تبلیغ دین، به ضرورت‌های این مسیر اشاره کرد و گفت: دنیای امروز آماده شنیدن سخنان و معارف اهل‌بیت علیهم السلام است از این رو بر ماست که با ارائه شایسته معارف ناب دینی، این عطش معنوی را سیراب کنیم.

سپس حجت‌الاسلام و‌المسلمین مدنی با حضور در بخش خواهران این موسسه، ضمن بازدید از آن با فعالیت‌های علمی و فرهنگی طلاب خواهر آشنا شد.

گفتنی است، موسسه تنظیم المکاتب با دارا بودن 300 مدرسه در هندوستان و ارائه احکام، عقاید و دروس قرآنی برای دانش‌آموزان، نقش بسیار مهمی در تعلیم و تربیت دینی کودکان و نوجوانان مسلمان به ویژه شیعیان دارد. این موسسه تحت نظارت وزارت تعلیم و تربیت هند و با بودجه مردمی اداره می شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱