مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) و رونمایی از سامانه‌های شمیم و پاسخ به سؤالات دینی

ولادت حضرت زهرا

مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) به همراه رونمایی از سامانه‌های شمیم و پاسخ به سؤالات دینی در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا علیها السلام با حضور بانوان طلبه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

در این مراسم، سامانه‌های «شمیم» و «پاسخ به سؤالات دینی» که به همت معاونت فرهنگی تبلیغی و با همکاری اداره کل فناوری اطلاعات جامعه‌الزهرا علیهاالسلام راه اندازه شده اند، رونمایی می‌شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود مدنی مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و سرکار خانم فریده مصطفوی صبیه حضرت امام (ره) و عضو هیئت مدیره جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از جمله سخنرانان این مراسم هستند.

این مراسم روز چهارشنبه 8 اسفند ساعت 11 تا 12 در تالار بیداری اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

گفتنی است، سامانه شمیم مربوط به شبکه مبلغان یاس مطهر است که پس از اجرای طرح شمیم در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، در دستور کار قرار گرفت و راه اندازی شده است.

شبکه‌سازی فعالیت‌های مبلغان، مدیریت فرآیندهای تبلیغی، تسهیل در ارائه خدمات و ایجاد ارتباطات در این حوزه، مستلزم تولید سامانه‌ای یکپارچه است که این مهم در بستر سامانه شمیم محقق شده است.

راه اندازی سایت و سامانه پاسخگویی فقهی و اعتقادی از دیگر دستاوردهای این مجموعه است که تاکنون بیش از ۱۴هزار پرسش و پاسخ از ۱۸ مرجع و بیش از ۵۰۰۰ موضوع فقهی و معارفی در آن بارگذاری شده است.

کاربران همچنین می‌توانند از محصولات فرهنگی سایت شامل 50 جزوه موسوعه فقهی، مقالات معارفی،  پوسترهای طهارت در نماز (ویژه اصناف)، نرم افزارهای اندروید و کلیپ‌های معارفی بهره مند شوند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱