تجلیل از اداره قرآن وحدیث جامعه‌الزهرا(س) در مراسم تجلیل از فعالان هفته قرآن و عترت قم

تجلیل از فعالان قرآنی

مدیر کل امور تربیتی از برگزاری مراسم تقدیر از فعالان هفته قرآن و عترت و تجلیل از اداره قرآن وحدیث جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در این مراسم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، سرکار خانم طیبه سادات طباطبایی روز چهارشنبه ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) عنوان کرد: مراسم تجلیل از فعالان هفته قرآن و عترت استان قم روز یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد و با حضور آیت‎الله حسینی بوشهری، از مؤسسات فعال قرآنی تجلیل شد.

مدیر کل امور تربیتی اظهار داشت: جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با توجه به ظرفیت عظیم و توانمند بانوان طلبه از تعامل با مراکز و نهادهای همسو و هم افزایی سرمایه های فکری و فرهنگی انقلاب جهت تحقق اهداف بلند نظام اسلامی استقبال می‌کند.

طباطبایی یادآور شد: اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در راستای همکاری با اداره ارشاد اسلامی در اجرای برنامه های هفته قرآن و عترت که از 12 تا 18 اسفندماه از سوی این اداره مشخص بود، مشارکت فعال داشت.  

وی تصریح کرد: در این مراسم، اداره قرآن وحدیث جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به عنوان اداره فعال در هفته قرآن و عترت استان قم، معرفی و از سرکار خانم «آمنه عباسعلی زاده »، کارشناس مسئول این اداره قدردانی شد.

 

فعالان قرآنی

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱