مدیر جامعه‌الزهرا(س) در مراسم روز ملی درختکاری:

درختکاری یک معروف و وظیفه دینی است + عکس

مراسم روز درختکاری (7)

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی با بیان اینکه درختکاری یک معروف و یک وظیفه دینی است، گفت: حوزه علمیه به ویژه جامعه‌الزهرا(س) در این زمینه پیش‌قدم شده است و برای ترویج فرهنگ درختکاری در سطح ملی مشارکت لازم را خواهد داشت چراکه اکنون در برخی از نقاط کشور از جمله قم شرایط مطلوبی نداریم.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود مدنی در مراسم روز ملی درختکاری که در جامعه‌الزهرا(س) قم برگزار شد، با اشاره به آغاز هفته منابع طبیعی و فرا رسیدن روز ملی درختکاری عنوان کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی هر ساله در این روز به کاشت نهال می‌پردازند نشان از اهمیت موضوع درختکاری است.

وی با بیان اینکه درختکاری یک معروف و وظیفه دینی است، اضافه کرد: حوزه علمیه به ویژه جامعه‌الزهرا(س) در این زمینه پیش‌قدم شده است و برای ترویج فرهنگ درختکاری در سطح ملی مشارکت لازم را خواهد داشت چراکه اکنون در برخی از نقاط کشور از جمله قم شرایط مطلوبی نداریم.

مدیر جامعه‌الزهرا(س) از تخریب محیط زیست و تغییر اکوسیستم طبیعت به‌عنوان مهم‌ترین مشکلات بشریت نام برد و گفت: جوامع مختلف اسلامی و غیر اسلامی باید در کنار یکدیگر قرار گیرند تا بتوانند با این چالش روبرو شوند اما در این میان جامعه اسلامی ایران با تکیه بر آیات و روایات قوی که دارد باید بتواند پیشگام و پرچم‌دار باشد.

وی با اشاره به اینکه طلاب خواهر باید به صورت فردی هم در حوزه ترویج فرهنگ درختکاری مشارکت لازم را داشته باشند، تصریح کرد: امیدوارم 18 هزار طلبه جامعه‌الزهرا(س) هر کدام با غرس یک نهال، یک جنگل با 18 هزار درخت را از خود به یادگار گذارند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱