کاشت بیش از 60 نهال مثمر قرآنی در فضای سبز خوابگاه جامعه‌الزهرا(س)

مراسم روز درختکاری (19)

همزمان با هفته منابع طبیعی و روز ملی درختکاری، بیش از 60 نهال مثمر قرآنی توسط جمعی از اساتید، کارکنان و طلاب خوابگاه ایرانی و بین الملل جامعه‌الزهرا(س) در فضای سبز خوابگاه کاشته شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، در هفته منابع طبیعی و با توجه به فرا رسیدن روز درختکاری، بیش از 60 نهال مثمر مفید از جمله زیتون، توت، زردآلو، انار و غیره با همکاری جمعی از اساتید ، طلاب و کارکنان در فضای سبز خوابگاه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام کاشته شد.

خانم اشرف السادات ارمکان عنوان کرد: این کار با توجه به اهمیت و بزرگداشت روز درختکاری و همچنین جهت تحقق به منویات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در خصوص کاشت درختان مثمر و مفید و نظر به حضور تعداد 700 طلبه ایرانی و بین‌الملل در خوابگاه حضرت خدیجه علیهاالسلام و ضرورت ایجاد فضایی سبز و مناسب به ویژه درختان قرآنی انجام شد.

در این برنامه، بانو مجتهده گل گیری و جمعی از اساتید، طلاب و کارکنان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام حضور داشتند.

بانو مجتهده گل گیری بیان داشت: با توجه به اینکه درختان و گیاهان روح دارند و دائما ذکر خدا را می‌گویند رسیدگی به آنها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

 ایشان با تأکید بر سخنان رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی مبنی بر جلوگیری از غرس برخی نهال‌های مضر در بعضی نقاط کشور، از مضرات درخت کاج گفت و تأکید کرد: امروز شما بانوان طلبه در کنار هر درخت کاجی یک نهال مثمر قرآنی بکارید تا آیندگان از خیرات و برکات این درخت‌های مفید بهره‌‌مند شوند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱