افتخاری دیگر از طلاب جامعه‌الزهرا(س)؛

«شیرِ دارخوین» از افتخارات جامعه است

ronemayi-13

کتاب «شیر دارخوین» اثر نویسنده و طلبه جوان جامعه‌الزهرا علیهاسلام به کوشش مؤسسه راویان فتح قم و توسط نشر سامیر، به چاپ رسید.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، همزمان با سالگرد «سردار شهید، محمد جواد دل‌آذر»، کتابِ زندگی داستانی «شیرِ دار خوین»، به قلم خانم فاطمه دولتی، طلبه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام رونمایی شد.

«توی روزگاری که جوان‌ها الگویی ندارند، آقا جواد می‌تواند الگو و قهرمان خوبی باشد. من این کتاب را نوشتم تا همه بدانند آقا جواد، از کوچه‌های پایین شهر قم، از «جواد فری» بودن، رسید به فرماندهی عملیات لشکر 17 علی‌ابن‌ابی‌طالب (علیه‌السلام)؛ آن هم وقتی فقط 27 سال داشت؛ آقا جواد، «جواد فری» بود که شد «شیرِ دارخوین»؛ از لیست مصاحبه‌ام با همه حرف زدم، فقط حسرت صحبت با یک نفر بر دلم مانده، حسرت صحبت با مردی که گفته بود «من با جواد دل‌آذر، زندگی‌ها کردم، من از این شیرمرد خاطره‌ها دارم» و او کسی نیست جز مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)».

این، بخشی از سخنان خانم فاطمه دولتی، در مراسم رونمایی کتاب شیرِ دارخوین بود.

مدیر اداره آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی با اعلام این خبر گفت: کتاب «شیر دارخوین» اثر نویسنده و طلبه جوان جامعه‌الزهرا علیهاسلام به کوشش مؤسسه راویان فتح قم و توسط نشر سامیر، به چاپ رسیده است.

خانم قاسمی‌زادیان در ادامه افزود: حضور مشاوران ادبی، محتوایی، نظامی، هنری و اسناد، از نقاط قوت این اثر است که همراهی آن با قلم جوان و جذاب خانم دولتی، موجب شد این کتاب در کمتر از یک هفته به چاپ دوم برسد.

وی اضافه کرد: افتخار می‌کنیم خانم دولتی در کلاس‌های اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی، با نویسندگی حرفه‌ای آشنا شد و در حال حاضر، دو کتاب داستانی در حوزه دفاع مقدّس از او به چاپ رسیده است.

مدیر اداره آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی در پایان تصریح کرد: حضور فعال فراگیران اداره آموزش‌های مهارتی در عرصه‌های ماندگار و تأثیرگذار فرهنگی کشور، از افتخارات بزرگ مجموعه جامعه‌الزهرا علیهاسلام است؛ و امیدواریم با حمایت مسئولان و همت طلاب، شاهد اتفاق‌های بزرگ‌تری از این دست باشیم.

کتاب «شیر دارخوین»، روز چهارشنبه ۱۵ اسفند در مراسم یادبود سردار شهید جواد دل آذر با حضور سردار عبدالله عراقی، جانشین اسبق نیروی زمینی سپاه در تالار مرکزی شهر رونمایی شد.

ronemayi-2

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱