15 اردیبهشت ماه؛

آغاز مصاحبه علمی داوطلبان در طرح سنجش علمی

طرح سنجش علمی

مدير اداره ارزشيابي تحصيلی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از آغاز مصاحبه علمی داوطلبان در طرح سنجش علمی نیمسال دوم سال تحصیلی 97-96 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، حجت الاسلام و المسلمین مهدی رسولی نیا روز شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: طرح سنجش علمی ویژه طلاب مدارس علمیه و مراکز تخصصی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از سوی معاونت آموزشی تربیتی اجرا می‌شود.

مدير اداره ارزشيابي تحصيلی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اظهار داشت: طلاب مستعدی که خود را بی‌نیاز از شرکت در کلاس بعضی از دروسی تحصیلی می‌دانند، می‌توانند بر اساس شرایط و ضوابطی که وجود دارد، در این طرح شرکت کرده و در صورت موفقیت، از حضور در کلاس آن درس معاف شوند.

حجت الاسلام و المسلمین رسولی نیا با بیان اینکه این طرح ویژه طلاب مقاطع تحصیلی سطح یک، دو و سه اجرا می‌شود، گفت: هدف از اجرای این طرح، ارج نهادن به فعالیت‌های علمی بانوان طلبه، کوتاه‌تر شدن دوره آموزشی طلاب مستعد و کاهش هزینه‌های مادی و انسانی بانوان طلبه است.

وی با اشاره به اینکه طرح سنجش علمی، هفته پنجم هر نیمسال تحصیلی فراخوان می‌شود، افزود: شرکت‌کنندگان در این طرح مجاز به انتخاب مواد درسی به جز دروس مهارتی هستند.

مدیر اداره امور اساتید یادآور شد: شرکت کنندگان پس از ثبت نام در واحدهای آموزشی مدارس علمیه و مراکز تخصصی به مصاحبه علمی دعوت می‌شوند.

حجت الاسلام و المسلمین رسولی نیا بیان داشت: در این طرح، سنجش بانوان طلبه توسط دو استاد و به صورت مصاحبه علمی انجام می‌شود و طلاب پس از قبولی در مصاحبه می‌توانند در امتحان پایان ترم شرکت کنند.

وی ادامه داد: مصاحبه علمی داوطلبان از شنبه تا پنجشنبه(15 تا 20 اردیبهشت ماه) ساعت 12 تا 14 به صورت متمرکز در اتاق برنامه ریزی درسی واقع در طبقه همکف ساختمان شهید بهشتی(ره) برگزار می‌شود.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱