تمدید مهلت ثبت نام سومین دوره تربیت پژوهشگر تا 20 اردیبهشت

تربیت پژوهشگر

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا(س) از تمدید مهلت ثبت نام در سومین دوره طرح تربیت پژوهشگر تا 20 اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، سرکار خانم «ریحانه حقانی» روز یکشنبه در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری سومین دوره طرح تربیت پژوهشگر از سوی معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)، اظهار داشت: با توجه به استقبال پژوهشگران و بانوان طلبه، مهلت ثبت نام در سومین دوره طرح تربیت پژوهشگر تا 20 اردیبهشت ماه تمدید شده است.

معاون پژوهش جامعه الزهرا(سلام الله علیها)، هدف از برگزاری دوره تربیت پژوهشگر را ارتقابخشی سطح علمی پژوهشی اساتید و بانوان طلبه در راستای ظرفیت‌سازی، پرورش استعدادهای پژوهشی محققان و رشد و بالندگی آنان در عرصه پژوهشگری عنوان کرد.

حقانی تصریح کرد: سومین دوره تربیت پژوهشگر در هشت گروه «تفسیر و علوم قرآن»، «فلسفه و کلام»، «مطالعات زن و خانواده»، «تاریخ اسلام»، «فقه و اصول»، «اخلاق و تربیت»، «ادبيات عرب » و «تبليغ با گرايش حج» در سال جاری برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در این دوره، اساتید و طلاب شاغل به تحصیل و فارغ‌التحصیلان سطح ۳ و ۴ و همچنین طلاب شاغل به تحصیل و فارغ‌التحصیل سطح ۲ جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در صورت داشتن شرایط لازم و تأیید کمیسیون پذیرفته می‌شوند.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا(سلام الله علیها) بیان داشت: علاقه مندان می‌توانند تا 20 اردیبهشت ۹۷ با مراجعه به سایت جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) و دریافت دفترچه راهنما نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

حقانی با بیان اینکه ثبت نام به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، گفت: متقاضیان شرکت در این دوره پس از پر کردن فرم ثبت نام، اطلاعات و فرم درخواست خود را به نشانی omourpajohesh@jz.ac.ir ارسال کنند.

 

جهت دریافت فرم ثبت نام تربیت پژوهشگر این پیوند را فعال کنید(فایل ورد).

جهت دریافت دفترچه راهنمای پذیرش سومین دوره تربیت پژوهشگر این پیوند را فعال کنید.

جهت مشاهده راهنمای ثبت نام فراخوان تربیت پژوهشگر این پیوند را فعال کنید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱