از سوی معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اعلام شد:

فراخوان دریافت طرح، ایده و آثارپژوهشی بیانیه گام دوم انقلاب

فراخوان بیانیه گام دوم انقلاب

فراخوان دریافت طرح، ایده و آثارپژوهشی بیانیه گام دوم انقلاب از سوی معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، فراخوان دریافت طرح، ایده و آثارپژوهشی بیانیه گام دوم انقلاب از سوی معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اعلام شد.

اساتید، طلاب و پژوهشگران می‌توانند آثار خود را در محورهای «انقلاب اسلامی، آسیب‌شناسی و برکات آن، «نقش حوزه علمیه خواهران در تحقق گام دوم انقلاب»، «جوانان، پیشتازان در گام دوم انقلاب»، «تمدن اسلامی و آمادگی برای ظهور»، «پیشرفت علمی، مدیریت جهادی و جهش تمدنی» و «نقش انقلاب اسلامی در تحول فقه» ارسال کنند.

آثار ارسالی در دو بخش تألیف و تدوین و همچنین آثار پیشنهادی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که در بخش اول، تألیف کتب به صورت فردی و اجتماعی، تألیف مقالات تخصصی و پژوهشی و تدوین پایان نامه و رساله پذیرفته می‌شود.

در بخش دوم، پژوهشگران می‌توانند پیشنهادات خود را در موضوعات برگزاری کرسی آزاداندیشی، برگزاری کرسی‌های نقد و مناظره و ترویجی، برگزاری نشست علمی پژوهشی و ارائه ایده و طرح‌های علمی به صورت فردی و گروهی ارائه کنند.

مهلت ارسال آثار به این فراخوان تا 31 اردیبهشت سال 98 است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار و ایده های خود را به پست الکترونیک معاونت پژوهش به نشانی pajohesh@jz.ac.ir و یا کانال معاونت پژوهش در پیام رسان سروش به نشانی https://sapp.ir/jz2602 ارسال کنند و یا با شماره تلفن 32112176 تماس بگیرند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱