دومین ویژه‌نامه تربیتی با عنوان «حیات طیبه» ویژه طلاب جامعه‌الزهرا(س) در ایام نوروز

ویژه نامه تربیتی حیات طیبه

دومین ویژه‌نامه تربیتی اخلاقی با عنوان «حیات طیبه» ویژه ایام نوروز جهت بهره مندی طلاب مدارس و مراکز تخصصی از سوی اداره کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تدوین شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم طیبه سادات طباطبایی درگفتگو با واحد خبر،ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد سراسر نور مولی الموحدین، امیرالمومنین امام علی علیه‌السلام و همچنین حلول سال جدید و بهار طبیعت، عنوان کرد: دومین ویژه‌نامه تربیتی اخلاقی با عنوان «حیات طیبه» ویژه طلاب مدارس عملیه و مراکز تخصصی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در ایام نوروز به همت اداره کل امور تربیتی تدوین شد.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام افزود: ویژه نامه تربیتی «حیات طیبه» با هدف آشنایی طلاب با معارف قرآنی و روایی امر به معروف و نهی از منکر و روش‌های بیان این فریضه بزرگ و اقامه و احیای آن توسط طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تهیه و تدوین شده است.

طباطبایی با اشاره به اهمیت و ضرورت هرچه بیشتر امر به معروف و نهی از منکر در عصرحاضر، گفت: به منظور فرهنگ‌سازی درخصوص این رسالت مهم طلاب، این ویژه‌نامه از طریق کانال های اختصاصی مدارس و مراکز در اختیار طلاب قرار می‌گیرد.

جهت دریافت دومین ویژه نامه تربیتی با عنوان حیات طیبه این پیوند را فعال کنید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱