جامعه مدرسین:

تروریست معرفی کردن سپاه نشانه اوج ضعف آمریکا در برابر اراده ملت ایران است

جامعه مدرسین

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی توسط آمریکا را محکوم کرد و آن را نشانه شکست دشمن دانست.


به گزارش روابط عمومی و بین الملل، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی توسط آمریکا را محکوم کرد و آن را نشانه شکست دشمن دانست.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درود خدا بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جبهه‌های مختلف مبارزه و علی‌الخصوص در میدان جنگ علیه تروریست‌های داعش و دیگر گروه‌های تروریستی در عراق، سوریه و...، شکست‌های سهمگینی به طرح‌ها و نقشه‌های آمریکایی - صهیونیستی وارد کرده و کینه و عداوت این ابر تروریسم‌های جهان را برانگیخته است.

دولت یاغی آمریکا در پی ایجاد موج جدید تلاش‌ها برای فشار به جمهوری اسلامی ایران در اقدامی خصمانه نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروه‌های تروریستی قرارداد که این امر اوج حماقت و رذالت هیئت حاکمه آمریکا و ضعف و سردرگمی استکبار در برابر اراده‌ی ملت ایران را نمایان می‌کند.

این ایده و اقدام مذبوحانه در حالی از سوی دولت آمریکا طرح و اجرا می‌شود که ایجاد و تجهیز اکثر گروه‌های تروریستی در اقصی نقاط جهان با هدایت و فرماندهی دولت مستکبر آمریکا صورت گرفته و افکار عمومی جهان این حقیقت را به‌خوبی می‌داند و در مقابل آنها سپاه پاسداران و سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منظر کشورهای منطقه در اوج عزت و اقتدار هستند و این تحرکات کوته‌بینانه مانع از حرکت پویا و قدرتمند آن‌ها نخواهد شد.

رزمندگان سلحشور و انقلابی سپاه پاسداران مدال افتخار محبوبیت مردمی را دارند و این رابطه عمیق ملت و نیروهای مسلح قدرت و اقتداری حقیقی به توانمندی‌های نظامی ایران داده که هیچ تحریم و تهدیدی توان ایستادگی در مقابل این قدرت مردمی را ندارد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تبریک و تهنیت ولادت باسعادت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و بزرگداشت روز پاسدار و تقدیر و تشکر از اقدام متقابل دولت و مجلس در برابر نظام تروریست پرور آمریکا اعلام می‌دارد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاسخ قاطعی به این اقدام آمریکا خواهد داد که مقدمه‌ای برای دیگر شکست‌های آمریکا شود و خواب‌های جبهه استکبار را به کابوسی هولناک بدل خواهد نمود.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی
رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱