با شرکت بیش از هزار طلبه جامعه‌الزهرا(س)؛

ششمین دوره مسابقه علمی کوثر در 6 حوزه امتحانی برگزار شد

مسابقه کوثر3

ششمین دوره مسابقه علمی کوثر با شرکت بیش از هزار طلبه در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و پنج حوزه امتحانی در دیگر استان‌ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، ششمین دوره مسابقه علمی کوثر روز پنجشنبه 22 فروردین در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و پنج حوزه امتحانی تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و ساری برگزار شد.

در این دوره از مسابقات، بیش از هزار بانوی طلبه از استان‌های مختلف به رقابت پرداختند که از این تعداد، 680 نفر در حوزه امتحانی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام حضور داشتند.

در این مسابقه، طلاب سطح دو در 6 موضوع «صرف»، «نحو»، «فقه»، «احکام»، «منطق» و «اصول» به رقابت پرداختند و برای طلاب سطح سه نیز  موضوع «ادبیات عرب» در نظر گرفته شده بود.  

دوره مسابقات علمی کوثر به همت اداره کل اداره برنامه ریزی و ارزشیابی معاونت آموزش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شد و مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری، مجری و برگزارکننده آزمون در این 6 حوزه امتحانی بود.

مسابقات علمی کوثر هر سال به منظور ایجاد نشاط و رقابت علمی و شناسایی استعدادهای برتر با موضوعات مختلف در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود و نفرات برتر هر بخش از مزایای مختلف از جمله دریافت جوایز، اولویت جذب در مدرسه علمیه کوثر یا اولویت جهت تحصیل در مقاطع بالاتر بهره‌مند می‌شوند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱