دیدار مدیر کل امور طلاب و خانواده و جمعی از کارمندان جامعه‌الزهرا(س) با خانواده معظم جانبازان

روز جانباز

مدیر کل امور طلاب و خانواده به همراه جمعی از کارمندان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با دو خانواده معظم جانبازان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، به مناسبت میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل علیه‌السلام  و روز جانباز بازدیدی از خانواده جانبازان آقایان ذبیح الله یوسفی وابوالقاسم کبیری انجام و از صبر و شکیبایی آنان تجلیل شد.  

در این بازدید که به همت اداره کل امور طلاب و خانواده و با همکاری اداره کل امور فرهنگی صورت گرفت: خانم ملیحه عرب خزائلی مدیر کل امور طلاب و خانواده تصریح کرد: خانواده جانبازان و به ویژه همسران جانبازان نیز که پا به پای آنان، سختی‌های جانبازی را متحمل می‌شوند، به اندازه همان جانباز و چه بسا بیشتر، نزد خدا اجر و در دنیا و آخرت، عزت دارند.

جانباز دوران دفاع مقدس جناب آقای ذبیح‌الله یوسفی، پدر خانم آسیه یوسفی طلبه مدرسه علمیه تمام‌وقت جامعه‌الزهرا علیهاالسلام است که در زمان جنگ تحمیلی، سه مرحله مورد اصابت  ترکش قرار گرفت و از ناحیه پهلو، حنجره مجروح شد ونهایتا درکربلای 4 یک پای خود را از دست داد و به درجه رفیع جانبازی نائل شد.

آقای یوسفی حافظ کل قرآن و اهل قلم است و اثری به نام «ذبیح الله» با موضوع خاطرات قبل و بعد از انقلاب و جنگ  تحمیلی دارد و هم اکنون از فعالان عرصه فرهنگ و ادب است.

جناب آقای ابوالقاسم کبیری از جانبازان دوران دفاع مقدس، همسر خانم وجیهه قاسم پور، طلبه تحصیلات تکمیلی که در عملیات والفجر 8 از ناحیه پا جانباز شد و در حال حاضر در حال تحصیل در حوزه  است.

خانم عرب خزائلی در این دیدار  با تأکید بر اینکه دفاع مقدس، بخشی از ارزش‌های اجتماعی در جامعه اسلامی محسوب می‌شود، اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان اصلی‌ترین ارزش دوران دفاع مقدس است و همه ما موظفیم تا مقام و جایگاه جانبازان، ایثارگران و خانواده معظم شهدا را ارج نهیم.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱