همسر شهید مدافع حرم جلالی نسب تصریح کرد:

شهدا متعلق به همه ملت ایران هستند

شهید مدافع حرم

همسر شهید مدافع حرم جلالی نسب با اشاره به اینکه این شهید والامقام بعد از دو سال و چهار ماه به میهن بازگشته است، گفت: من معتقدم شهدا متعلق به همه ملت ایران هستند و امیدواریم که راه آنها را ادامه دهیم و شرمنده شهدا نباشیم.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم معصومه شم‌آبادی همسر پاسدار شهید احمد جلالی نسب در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید مدافع حرم که با حضور پرشور خانواده جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در تالار بیداری اسلامی برگزار شد، به ویژگی‌های اخلاقی همسر شهیدش اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان در زندگی بسیار متواضع بودند و همواره خود را خادم خانواده می‌دانستند.

همسر شهید مدافع حرم جلالی نسب یادآور که 25 سال با این شهید مدافع حرم زندگی مشترک داشته و حاصل ازدواج آنان سه پسر و یک دختر است، گفت: ایشان 20 سال خادم افتخاری حرم مطهر حضرت معصومه علیهاالسلام و خادم افتخاری امام حسین علیه‌السلام در گلزار شهدا بود و با شهدا انس داشت و در نهایت نیز به کاروان شهدا پیوست.

وی تصریح کرد: شهید جلالی نسب همواره آرزوی شهادت داشت، اما وقتی سوریه می‌رفت می‌گفت برای دفاع از حریم اهل بیت علیهم‌السلام می‌روم.

همسر شهید مدافع حرم افزود: ایشان سه بار در منطقه حضور یافت و یک بار مجروح شده بود، به طوریکه در پنج متری دشمن مورد اصابت قرار گرفت و بار سوم هم به شهادت نائل شد.

وی بیان داشت: شهید جلالی نسب همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام به شهادت رسیدند و روز میلاد امام حسین علیه‌السلام، پیکر ایشان شناسایی شد.

این همسر شهید مدافع حرم به یکی از خاطرات خود اشاره کرد و گفت: یکی دو روز قبل از شهادت با ایشان تلفنی صحبت می‌کردم و گفتم که کجای دلمان بگذاریم که در کنار ما نیستی، با توجه به اخلاق ایشان انتظار داشتم که عذرخواهی کند، اما گفت عروسی دعوتیم، گفتم اهل تدمر شما را عروسی دعوت کردند؟، ایشان در حالیکه می‌خندید، گفت ما به عروسی حورالعین دعوتیم و یکی دو روز بعد به شهادت رسیدند.  

وی تصریح کرد: در لحظه شهادت، ایشان در محاصره قرار می‌گیرند، چند هزار داعش به تدمر حمله می‌کنند، ایشان نیروها را به عقب می‌فرستد تا شهر تدمر را تخلیه کنند، سپس دو رکعت و قرآن می‌خواند و سوار ماشین شلیک موشک شده و در حین مبارزه با داعش به شهادت می‌رسد.

همسر شهید مدافع حرم جلالی نسب یادآور شد: پیکر مطهر این شهید با تلاش‌های پسرم که ایشان هم مدافع حرم است، بعد از دو سال و چهار ماه  شناسایی می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد که ما هم بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم و گفت: من معتقدم شهدا متعلق به همه ملت ایران هستند و ما خود را جدا نمی‌دانیم و امیدواریم که راه شهدا را ادامه دهیم و شرمنده شهدا نباشیم.

فرازی از وصیت شهید مدافع حرم جلالی نسب:

«اینجانب دفاع از حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام را با علم و آگاهی به این‌که وظیفه هر مسلمانی دفاع از اهل‌بیت(ع) که همان اجر و مزد رسالت نبی مکرم اسلام است که در قرآن کریم آمده انتخاب نمودم؛ و خدای را شاهد و ناظر می‌گیرم که مسائل مادی و هیچ اجباری در این راه نبوده است، و به همسر و فرزندانم توصیه می‌کنم که همیشه و در همه حال پیرو ولایت ائمه اطهار، ولی‌فقیه زمان حضرت امام خامنه‌ای بوده و خود را مدیون دین مبین اسلام و رهبری و انقلاب بدانند و از هیچ کوششی برای دفاع از حریم ولایت دریغ نکنند.

امید دارم که خداوند متعال با لطف و کرم و رحمت خود از سر گناهان و معاصی انجام‌شده درگذرد و با ما با مهر و محبت و نه عدل و داد رفتار کند که عملی درخور خداوندی خدا نداریم».

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱