اول اردیبهشت؛

آغاز ثبت نام اعزام مبلغ ویژه ماه مبارک رمضان

اسلاید شو فراخوان ثبت نام مبلغین ماه رمضان

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از آغاز ثبت نام اعزام مبلغ ویژه ماه مبارک رمضان از اول اردیبهشت ماه در سامانه شمیم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین حسین تهرانی در گفتگو با واحد خبر با بیان اینکه تبلیغ یکی از وظایف مهم طلاب است، گفت: سال گذشته حدود سه هزار طلبه از جامعه‌الزهرا علیهاالسلام جهت تبلیغ در مناسبت‌های مختلف به صورت یک روزه، یک دهه و یا ماهانه اعزام شدند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام افزود: امسال با توجه به راه‌اندازی سامانه شمیم امید آن می‌رود که تعداد ثبت نام افزایش یابد و خواهران شهرستان هم بتوانند به راحتی در این سامانه ثبت نام کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی در ادامه اظهار داشت: ثبت نام مبلغان ویژه ماه مبارک رمضان از اول اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه شمیم ثبت نام کنند.

وی یادآور شد: در این سامانه، امکان دریافت حکم به صورت الکترونیکی فراهم آمده است. همچنین خواهران می‌توانند پس از پایان ماه مبارک رمضان به مدت یک هفته به ارسال گزارشات تبلیغی به همراه تاییدیه محل تبلیغ در این سامانه اقدام کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: پیش از ماه مبارک رمضان، گردهمایی مبلغان برگزار می‌شود.

جهت ورود به سامانه شمیم و ثبت نام به نشانی http://shamim.jz.ac.ir مراجعه کنید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱